استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات یلان ( ظفر )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات یلان: تشریفات یلان طراح و مجری برگزار کننده تشریفات عروسی و نامزدی وسایر مهمانی ها می باشد،این گروه با مدیریت آقایان اصغریلان،مجید یلان،مهدی یلان واقع در خیابان جردن و در نزدیکی ظفر میباشد.
این مجموعه در داخل و خارج تهران سالن ها و مکان های مختلف با ظرفیت های متفاوت دارند،اما دو باغ کاملا اختصاصی با ظرفیت های 100 تا 700 نفر در غرب تهران برای آرامش خاطر مشتریان خود فراهم کردند.
خدمات مجالس یلان دارای آشپزخانه صنعتی با طبخ غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی وهمچنین به کارگیری افراد آموزش دیده و مجرب در امر مهمانداری می باشد.از دیگر خدمات و ویژگی های این مجموعه می توان به اجرای جدیدترین دیزاین با ظروف کاملا اختصاصی،حضور لحظه به لحظه مدیر در مراسم،منوهای متنوع غذایی،دسر،انواع نوشیدنی های گرم و سرد،گل آرایی و دیزاین فضای مراسم و اردوهای متنوع اشاره کرد.
این گروه خدمات ویژه و منحصر به فردی چون اجرای خیمه عربی،اجرای دنس فلور با متراژ مختلف،بازارچه سنتی با تنقلات خاص،خانه بازی کودک،استفاده از ظرف VIP،استیج مخصوص موزیک می باشد که در نوع خود خاص و تک هستند.
با بررسی قیمت منوهای موسسه تشریفات یلان کارشناسان سایت دوشیزه کلاس لوکس را برای این مجموعه پذیرایی انتخاب کرده اند.امیدوارم این اطلاعات برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

خدمات مجالس

فیلم برداری و عکاسی: موسسه یلان در پیشبرد اهداف این شرکت اقدام به تاسیس آتلیه حرفه ای نموده که با مدیریت خود توانسته است رضایت هر چه بیشتر مشتریان را جلب نماید.
موزیک عروسی: موسسه یلان در راستای اهداف خود با گروهای موزیک حرفه ای و به نام و مطرح همکاری داشته و از معرفی آنها به مشتریان خود مراسمی با شکوه و مجلل برگزار مینماید.

گل آرایی و شمع آرایی
گل آرایی که امروزه یک هنر تزيینی به شمار می آید ، به معنای قرار دادن گلها، شاخه ها، برگ ها و سایر عناصر تزیینی در کنار یکدیگر است.
به نظر میرسد که گلها زیبایی خود را آسان عرضه می کنند، ولی این زیبایی وقتی در کنار گلهای دیگر به تکامل میرسد که هنر و تکنیک در کنار هم، با عشق به طبیعت آمیخته شده باشند و آنگاه گل آرایی میتواند بیانگر یک احساس لطیف باشد.

انواع فینگرفودهای گرم

1.اسپرینگ رول 2- پاچینی 3-جوجه چینی 4.شنسیل مرغ 5.کباب ترش 6.فیله شف 7.میگو کبابی 8.قارچ شکم پر 9.بال کنجدی 10.چیپس قارچ 11.میگو کنجدی 12.روتی مرغ 13.روتی گوشت 14.میگو پفکی 15.سوشی 16.
فینگر فود
انواع فینگر فودهای سرد : 1.تارت الویه 2.کشک بادمجان 3.کوکو سبزی 4.اسنک نان و پنیر 5.کاناپه تن ماهی 6.کرپ ژامبون و بیکن 7.سالامی پراتو 8.کوکتل میوه 9.کیک پنیر 10.دلمه برگ
گروه تشریفات مجالس یلان دارای آشپزخانه ای کاملا اختصاصی میباشد و با استفاده از آشپزهای کاملا حرفه ای و کار آزموده با بهترین کیفیت وکمیت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وفینگرفودهای لذیذ را سرو مینماید و این امکان برای مشتریان گرامی میباشد که قبل از عقد قرار داد با مجموعه تشریفات یلان از کیفیت غذاها اطمینان حاصل فرمایید.
گروه تشریفات و خدمات مجالس یلان با 2 باغ و سالن کاملا اختصاصی به همراه جدیدترین وخاص ترین دیزاین بر گرفته از متد روز دنیا اجرا کننده خاصترین مراسمها در تهران میباشد.
تشریفات یلان از سال 1383 فعالیت خود را در عرصه کیترینگ و تشریفات مجالس آغاز نموده .

چرا تشریفات وخدمات مجالس یلان را انتخاب کنیم؟
1.حذف واسته ها
2.اجرای خاص و لاکچری
3.مدیریت مراسم
مشاوره گرفتن از گروه تشریفات یلان هیچگونه هزینه ای ندارد و شما عزیزان میتوانید با حضور در دفتر تشریفات یلان ازچگونگی اجرا وهزینه های مراسم خود مطلع شوید.
طراح، مجری برگزار کننده تشریفات عروسی، نامزدی و مجری، مشاور و طراح مراسم های مجلل به همراه آشپزخانه صنعتی و کیترینگ اختصاصی، صنعتی و شامل چندین مورد باغ و ویلا و سالن در غرب تهران، شمال و شمال شرق تهران و دو باغ کاملا اختصاصی واقع در غرب تهران میباشد.
تشریفات مجالس یلان تلاش دارد تا برای آسایش بیشتر عروس و دامادهای عزیز و کاهش استرس و اتلاف وقت عروس و دامادهای گرامی تمام مراقبت های ذیل را خود کاملا نظارت داشته باشد.
از مهمترین این خدمات میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.
معرفی برترین های موزیک تهران
معرفی بهترین آتلیه و استودیو عکاسی فیلم برداری در تهران
معرفی بهترین قنادی های تهران برای انتخاب شیرینی و کیک
معرفی بهترین آرایشگاه عروس و دامادمعرفی بهتری مزون
تهیه دسته گل عروس
گل آرایی ویژه مخصوص ماشین عروس
اجاره ماشین عروس
اجرای خیمه عربی در باغ های اختصاصی
اجرای دنس فلور با متراژهای مختلف
اجرای کافی شاپ به سبک ایتالیایی
اجرای چایخانه سنتی به سبک مراکشی
اجرای کافی شاپ های مختلف
پذیرایی بستنی و تاپ ککتل
پذیرایی انواع اسنک
پذیرایی آبشار شکلات
پذیرایی سوییت بار
پذیرایی آتش بازی های خاص
اجرای بازارجه سنتی به همراه تنقلات خاص سنتی
اجرای شهر بازی کودک
اجرا و دکوراسیون مبلمان خاص استیل
استفاده از ظروف vip
اجرای موزیک vip
انواع کاپ کیک و استیچ مخصوص موزیک
گروه پذیرایی یلان با مدیریت آقایان مهندس اصغر یلان ومهدی یلان و مجید یلان کار خود را از سال 1383 شروع نموده وپس از مدت زمانی کوتاه مفتخر است که به عنوان یکی از کاملترین مجموعه های پذیرایی ایران مجهز به مدرنترین آشپزخانه صنعتی و بهترین باغ وتالارها در تهران با کادری مجرب به همراه گروه حرفه ای پذیرایی در سطحی بالا از لحاظ کیفیت و کمیت پذیرای میهمانان گرامی شما باشد.

اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس یلان دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس یلان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات یلان ( ظفر )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ یلان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی یلان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات یلان ( ظفر )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد