استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفتر ازدواج مجلل واقع در شرق تهران


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفتر ازدواج مجلل در شرق تهران: امروزه مرسوم است که زوجین گرامی مراسم عقد خودرا در سالن عقد برپا دارند و این سالن را بر اساس شرایط و امکانات آن از بین چندین گزینه دیگر براساس سلیقه و نظرشان انتخاب می کنند. در این راستا به معرفی یکی از برترین سالنهای عقد در تهران می پردازیم و گزیده ای از امکانات  آن را معرفی می کنیم:
در این سالن می توانید تم نورپردازی سالن را انتخاب نمایند:
یکی از ویژگیهای بارز این سالن سفره عقد زیبای طراحی شده ای برروی هفت آکواریوم چشم نواز میباشد که با نورپردازی متنوع ، زیبائی آن را چند برابر کرده است . نور این سالن طوری طراحی شده است که در آن واحد امکان اینکه کل سالن به رنگهای متنوع و زیبایی مانند آبی-قرمز-لیموئی-سبز-یاسی و... دربیایید را داراست وزوجین عزیز می توانند بر اساس سلیقه خود رنگ سالن را به رنگ دلخواه تغییر دهند .هماهنگی نور سفره آکواریومی با سقف به طوری چشم نوازی می کند که حس خوبی برای بیننده به ارمغان می آورد.

در این سالن می توانید از نوای موسیقی سنتی بهره مند باشید :
از خدمات این سالن برای زوجین عزیز دف نوازی زیبا یسیت که مجلس عقدرا شاد و مفرح می کند و شور وحال به یاد ماندنی را برای عروس و داماد و میهمانان عزیزشان خاطره میسازد .

در این سالن میتوانید عقد آریایی راتجربه کنید:
یکی دیگر ازمشخصه های این سالن اجرای زیبای عقد آریایی با صدایی دلنشین است تا یاد اور سنت دیرین و اصیل مردمان خانواده دوست ایران زمین گردد.زوجین ما میتوانند در صورت تمایل از این امکان بهره مند باشند که به سبکی متفاوت این رسم را تجربه نمایند.

در این سالن میتوانید از خدمات عکس و فیلم استفاده نمایید:
این سالن با همکاری عکاس و فیلمبردار حرفه ای خانم و اقا توانسته است شرایطی را فراهم کند تا زوجین عزیز بتوانند با نازلترین قیمت لحظه لحظه خاطرات بیاد ماندنی خود را ثبت نمایند .فیلم وعکسها برای عزیزان خاطره ای خواهد شد برای مرور شادی و سرورشان تا سالها

در این سالن میتوانید عاقد مورد نظرتان را انتخاب کنید :
زوجین گرامی این امکان را دارند تا عاقد خود را انتخاب نمایند .

سالن عقد خاطره واقع در برج آریانا که با شکوهترین و شیک ترین برج شرق تهران است با امکان وجود دو آسانسور برای رفاه حال مراجعه کنندگان و ورودی و لابی بسیار مجلل و امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی ویژه زوجین و یک میهمان، به جرأت یکی از بهترین و برگزیده ترین سالنهایی است که عروس و دامادهای عزیز میتوانند مورد نظر خود داشته باشند.همچنین این سالن با کادر اداری و خدماتی حرفه ای خود میتواند بهترین خدمتگزاری را به زوجین گرامی داشته باشد.
 این سالن عقد خاطره در تمامی ایام هفته از ساعت 10 الی 20  در خدمت شماست
با آرزوی خوشبختی و سفید بختی برای تک تک شما عزیزان


((((جهت دریافت تخفیف از مجموعه سالن عقد خاطره کافیه بگید از سایت دوشیزه معرفی شده اید))))


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفتر ازدواج مجلل واقع در شرق تهران

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفتر ازدواج مجلل واقع در شرق تهران؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد