استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 283 ( پیروزی )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج283: امروز تصمیم دارم یکی از شیکترین وبهترین دفترخانه‌های ازدواج در شرق تهران رو بهتون معرفی کنم که در محدوده‌ی خیابان پیروزی ونزدیک به خیابان نیروهوایی واقع شده است.
در اتاق عقد مخصوص این دفترثبت ازدواج یک سن چوبی رنگ قرار دارد که مبل استیل سفیدرنگی برای عروس وداماد بر روی آن قرار داده شده است.
سفره عقد زیبای آن بر روی میزهای آیینه‌ای وبا محتویات کریستالی دیزاین شده است که قطعا زیبایی این سفره مراسم عقد شما را به یادماندنی وجذاب تر خواهد کرد.
ظرفیت این اتاق عقد برای 30نفر است وصندلی‌های آن سفید رنگ است.کاغذ دیواری‌های زیبا ولوسترهای مجلل از دیگر ویژگی های اتاق عقد این محضر با کلاس در شرق تهران هستند.
آقای رضا سرخوش سردفترمحض با کلاس ازدواج شماره 283هستند که لباس شخصی به تن دارند وجوان هستند وهزینه‌هایی که برای ثبت عقد در محضر خود در نظر گرفته‌اند،طبق نظر کارشناسان سایت دوشیزه در کلاس قیمت متوسط قرار می‌گیرد.

در ادامه مشاورین ما به ( آتلیه عکاسی فتوپیروز ، پانیذ ، فتوپرشین ، مینوسا ، بانوی شرق ) و ( تالارپذیرایی پاسارگاد ، سورتمه ، قصرپیروزی ، خورشید ، بهاره ، پیمان ، قصرلاله ، عباس جدیدی ، المهدی ، حجله ، نمونه ، وصال ، یاران مهدی ، کوثر ) و ( آرایشگاه های عروس و زنانه مونا ، کیمیا ، وینا ، الماس ، ویونا ، خالق ، وانیا ، هیوا ، نفیس ) و ( مزون شنل ، نازنین ، تاج ، خانم اشتری ، خانم وزیری ) و شیرینی فروشی ها و گلفروشی های معروف خیابان پیروزی خواهند رفت تا بهترین خدمات دهندگان مجالس نامزدی و عروسی را به زوجهای جوان معرفی کنند


تهیه گزارش دفترازدواج 283 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت دفتر ازدواج

دفتر رسمی ازدواج 283 تهران در سال 1390 تاسیس شده است. مدیریت این دفتر بر عهده جناب آقای رضا سرخوش می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.

سالن عقد صدف(دفتر ازدواج ۲۸۳) مجهز به دو سالن عقد انجام تشریفات ثبت عقد در محیطی زیبا و دیزاین جدید همراه با شمع آرایی و تک نوازی دف

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 283 ( پیروزی )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 283 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 283 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 283 ( پیروزی )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد