استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج92 ( ستارخان )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج92: محضر ازدواج 92شهرتهران با سالنی بزرگ وسفره عقد شیک در محدوده منطقه 2-خیابان ستارخان - بین فلکه اول و دوم صادقیه (آریاشهر)واقع شده است.
در فضای مبله سالن امکان پذیرایی از 30 نفر وجود دارد وبعداز خواندن خطبه عقد 1ساعت به شما زمان میدهند تا هم از مهمانانتان پذیرایی کنید وهمین که بتوانید فیلم وعکس های بیشتری با مهمانانتان داشته باشید. محضر فقط یه سالن داره! که همون جا هم سفره عقد چیده شده هم صندلیه مهمونا هم میز کار عاقد ...
سر دفتر محضرعقد و ازدواج شماره92آقای غلامحسین بهرامی روحانی بسیار محترمی هستند،که علاوه بر ثبت عقد در دفترازدواج،در سالن های پذیرایی ومنزل ثبت عقد را انجام میدهند.جهت اجرای مراسم عقد در دفتر خونه ازدواج ومنزل شخصی هزینه ها متفاوت است؛اما اگر یک قیمت کلی را در نظر بگیریم میتوان گفت که دفترثبت ازدواج 92در فهرست دفترخانه های ازدواج غرب تهران با کلاس قیمت متوسط قرارمیگیرد.
این کلاس بندی ها را سایت دوشیزه برای شما انجام داده است، تا بایک پیش زمینه مناسب در رابطه با قیمت ها به دفاتر ازدواج مورد نظر خود مراجعه کنید.با توجه به نکات گفته شده برای دریافت معرفی نامه وبازدید از اتاق عقد محضر92میتوانید با هماهنگی قبلی به آدرس دفتر تشریف ببرید.


تهیه گزارش دفتر ازدواج 92 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت دفتر ازدواج

دفتر رسمی ازدواج 92 تهران در سال تاسیس شده است. مدیریت این دفتر بر عهده غلامحسن بهرامی نوید می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دفتر ازدواج و طلاق ۹۲ تهران در محدوده تهران ستارخان بين فلكه اول و دوم صادقيه مقابل پاساژ كيميا پلاك ۷۴۹ واحد ۶ واقع شده است که از طریق وسایل نقلیه عمومی می توانید دسترسی داشته باشید.

آدرس و شماره تلفن و مشخصات دفتر رسمی ازدواج 92 تهران

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج92 ( ستارخان )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 92 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 92 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج92 ( ستارخان )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد