استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی افسون گلها ( ونک )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه افسون گلها:چند وقتی میشه که برای پیدا کردن نام آرایشگاه های معروف تهران به بهترین آرایشگاه های عروس در شمال تهران میرم و نمونه کار های جدیدشون رو میبینم ، یکی از سالن های خوبی که بهم پیشنهاد داده شد سالن زیبایی افسون گلهاست که از آرایشگاه های خوب عروس نزدیک ونک به شمار میاد،دسترسی محلی بسیار خوبی داره و میتونید به راحتی این مجموعه رو پیدا کنید.
خانم سارا شفیعی مدیر و میکاپ آرتیست عروس عروس سرای افسون هستند که مدارک گریم و میکاپی رو از مراکز خوب اروپایی دریافت کرده اند،همچنین سالن شیک و زیبایی هم دارند که میتونه برای خیلی از عروس ها شیک بودن سالن مهم باشه .
پکیج عروسی که مدیریت آرایشگاه افسون در نظر گرفته شامل خدماتی مثل کاشت ناخن ـ مژه ـ اپیلاسیون ـ پاکسازی ـ موی اضافه ـ اصلاح و ابرو ـ رنگ ابرو و همچنین 2 روز میکاپ عروس کامل برای عروس هایی که قراره 2 بار میکاپ بشند. اما خدماتی مثل رنگ و مش و لایت جزء این پکیج نیستند و باید هزینه¬ی اونها رو جدا پرداخت کنید.
من آلبوم های جدید عروس ایشون رو با دقت دیدم کارهاشون بسیار تمیز بود و سبکشون هم 2 نوع متفاوت بود اولی گریم لایت و اروپایی عروس بود و دومی برای عروس هایی بود که دوست دارند کمی بیشتر آرایش داشته باشند که به این سبک ها میکاپ عربی اروپایی عروس گفته میشه و تلفیقی از مدل عربی و اروپایی هست. کارهایی که توی آلبوم بود رتوش شده بودن اما CD همین کارها بدون روتوش رو هم به ما نشون دادند، تا تمیزی و حرفه ای بودن کارشون رو ببینم.
لوازم آرایش مخصوص عروس سالن تخصصی عروس سارا شفیعی که محدوده گاندی و خیابان ولیعصر قراردارد. از برندهای مک و مُدا هستند، اگه تصمیم گرفتین که اینجا رو رزرو کنید، باید مبلغی رو بابت بیعانه پرداخت کنید که در صورت پشیمونی به شما پس داده نمی شه و منتظر بمونید تا برای خدمات اولیه با شما تماس بگیرن، این تماس معمولاً 3 یا 4 روز قبل از عروسیه که شما باید برای مشاوره، پاکسازی و یا رنگ به سالن برید و مابقی کارهاتون رو یک روز قبل از عروسی انجام می دید و همون روز هم تسویه می کنید. کار میکاپ و شینیون عروس 3 تا 4 ساعت زمان می بره پس اگه همراهاتون دوست دارن که با شما میکاپ بشن باید منتظر بمونن تا کار عروس تموم بشه .
با در نظر گرفتن لیست پکیج های عروس این آرایشگاه کلاس متوسط گزینه مناسبی است که سایت دوشیزه برای هزینه های این سالن آرایشی خوب در محدوده گاندی در نظر گرفته است .
این مژده رو هم به شما باید بدم که در ایام خاصی مثل محرم و صفر و ماه رمضان و یا فصل های سال این آرایشگاه تخفیفات ویژه ای داره البته اگه دوست داشته باشید بعد از قرارداد می تونید از خانم شفیعی درخواست یک تست گریم هم بدید، امیدوارم تونسته باشم با این مطالب بهتون کمک کنم تا برای انتخاب یک میکاپ آرتیست عروس در مرکز و شمال تهران بتونید بهترین تصمیم بگیرید.


سالن زیبایی افسون گلها-ساراشفیعی
تخفیف 40 % میکاپ عروس
میکاپ با MAC، شینیون، نصب تور و تاج مزه دابل، نصب ناخن
فن بدن، گبد فیشیال
- دیپلم آخرین تکتیک های تخصصی میکاپ و گریم لایت ، گلد برنز، مدلینگ ، آرکیتکنیک ، گریم کودک ، ایر براش بدن
- دیپلم شینیون های مدرن و کلاسیک ، شینیون های بدون سنجاق و کش ،شینیون موهای کوتاه
- شینیون با تغییر رنگ و سایز مو ( بدون استفاده از مواد شیمیایی )
- دیپلم رنگ و مش ، صافی ironing ،نانو کراین ، نانو ملانین ، میلک ، ویتامینه شنی حرارتی
- پاک کردن رنگ مشکی و شرابی و بلافاصله مش روشن
- مش مو بدون مواد دکلره ،رنگ های بدون آمونیاک برای خانم های باردار ، انواع رتساژ های استوایی و برنز و دارچینی و ... مووی لایت
- کوپ های فانتزی و پیتاژ با قیچی سه سر لیزری و تیغ ، مدل دادن مو بدون تغییر سایز مو ، متناسب سازی فرم صورت با مدل مو ( نمایندگی فروش قیچی لیزری سه سر )
- سیستم back up و up to date شدن هنرجویان بدون هزینه تا یک سال بعد
- تست تعیین سطح و کلاس های رفع اشکال برای آرایشگران حرفه ای
( با ارائه 9 مدرک بین المللی و چندین certificate اروپایی )
نفر اول میکاپ و شینیون عروس در فستیوال عروس ترکیه
تمایز شرط ماندگاریست
کراتین تراپی Choco, Silky, Poff
روشن کردن مو تا پایه 11 بدون دکلره با موادگیاهی
صافی Double Hair Extention.Ironing
vaxing به همراه ماسک آب رسان، ویتامین های شنی حرارتی، ...
برای اولین بار ارائه کلاس های فوق تخصصی و رفع اشکال برای آرایشگران و هنرجویان آرایش همگام با جدیدترین های اروپا در سریعترین زمان ممکن به صورت فوق حرفه ای جذب بازار کار شوید.
( با ارائه 9 مدرک بین المللی و چندین Cartificate اروپایی )
هدیه ما به نوعروسان :
1- آرایش اسپرت
2- آموزش خود آرایی
3- یک هفته اقامت رایگان در کشورهای خارجی




اطلاعات کاملتری از آرایشگاه افسون گلها (سارا شفیعی) دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی افسون گلها (سارا شفیعی) : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه



 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی افسون گلها ( ونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش افسون گلها (سارا شفیعی) در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه افسون گلها برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی افسون گلها ( ونک )؟ از مجموع 6 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد