استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی صدف ( شریعتی )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه صدف:آدرس جدید آرایشگاه صدف در خیابان شریعتی میباشد.بعد از ورود متوجه شدیم که واحد سمت چپ آرایشگاه برای کلیه خدمات آرایشی و واحد سمت راست مخصوص به عروس میباشد.
با برخورد مودبانه و محترمانه ی خانم مشاور برای دیدن آلبوم ها به واحد عروس رفتیم،این آرایشگاه 2 تا میکاپ آرتیست با سبک کار مختلف داردو ما تونستیم عکس قبل و بعد عروسها رو توی آلبوم هاشون ببینیم.خوشبختانه چند ساقدوش عروس و همراه آماده ی رفتن از سالن بودند و تونستیم کار میکاپ های ویژه و معمولی میکاپ کارهانشون رو با هم مقایسه کنیم،البته امکان دیدن عروسهای واقعی با هماهنگی قبلی هم وجود دارد و این آرایشگاه در بعضی مواقع شوی عروس هم برگزار میکنند.
ایشون همچنین توضیح دادن که 2 سال هست که هزینه میکاپ عروس تو این آرایشگاه تغییرنکرده و پکیج ها دارای خدمات یکسانی هستند،مثل میکاپ و شینیون حرفه ای عروس، بند و ابرو،پاکسازی پوست،اپیلاسیون دست تا نصف،ناخن مصنوعی،مژه،فون بدن تا بازبودن یقه لباس عروس.تفاوت قیمتها توی پکیج ها به کیفیت مواد آرایشی مصرفی اون بستگی داره اما در کل میشه گفت که سالن زیبایی صدف در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار گرفته است.
میکاپ کارهای سالن آرایش صدف برای پکیج اول پوستی DIOR ،سایه ها CHANEL ، MAC و سایر موارد از GROMAS.برای پکیج دوم از برندهایDIOR ، MAKE UP FOR EVER ،CHANEL ، EVE SAINT LURAN ، ESTEE LOUDER استفاده میکنند. در ادامه توضیح دادند که کیفیت هر کدام ازاین مواد آرایشی برحسب تجربه بدست اومده و کیفیت گریم وآرایش هارو تا 24 ساعت تضمین میکنند.
4 ساعت زمان برای آماده شدن عروس لازم هست،البته مدیریت آرایشگاه عروس صدف تاکیدداشتند که تاج عروس حتماازخودسالن تهیه بشه،چراکه دست شینیون کار باید برای مدل شینیون باز باشد و با امتحان کردن تاج های مختلف روی سر بهترین گزینه رو انتخاب کنند.از آنجا که این آرایشگاه 1 یا 2 عروس بیشتر در روز قبول نمیکنند،خواستند 2 ماه جلوتر از عروسی برای رزرو اقدام کنیدو برای قرارداد با سالن آرایش صدف که نزدیک خیابان میردامادقراردارد، یک سوم از هزینه ها به عنوان بیعانه پرداخت و ما بقی مبلغ را روز عروسی یا روز پیش از آن باید تسویه کنید.اینم ازآرایشگاه صدف که امیدوارم اطلاعاتش به دردتون بخوره.


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه صدف دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی صدف: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی صدف ( شریعتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش صدف در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه صدف برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی صدف ( شریعتی )؟ از مجموع 1 امتیاز

دسترسی و جای پارک
8%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد