استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی عروس پایتخت ( میدان مادر )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه عروس پایتخت ؛ وقتی صحبت از میدان محسنی باشد همه ما تصویری از بورس لباس مجلسی و عروس و یا فروشندگان کت و شلوار آقا دامادها در ذهنمان نقش میبندد اما امروز قصد داریم در لیست آرایشگاه های عروس شمال پایتخت تهران بویژه مناطق شریعتی - میرداماد یکی از مراکز آرایشی و زیبایی پرطرفدار را به شما معرفی کنیم
.بعد از وورد به ساختمان مجموعه ی آرایشی عروس پایتخت برای دیدن آلبوم کار میکاپ آرتیست های سالن وارد لابی شدم . مشاور آرایشی عروس سالن با برخورد خوب و صمیمی , جدیدترین عکس های میکاپ قبل و بعد عروس ها به من نشان دادند. سبکهای آرایش متنوعی داشتند که میشد از بین آنهاانتخاب خوبی داشت و تقریبا تمام سلیقه ها را به خود جلب میکرد . مدیر سالن زیبایی عروس پایتخت یادآوری کردند که برای انتخاب راحت و آسوده تر میتونم بصورت حضوری و نزدیک میکاپ و شنیون های عروس های واقعی را ببینم
درآرایشگاه زنانه عروس پایتخت که در تقاطع شریعتی و میرداماد قراردارد . یک پکیج ارائه میشد که خدمات آن شامل :میکاپ – شینیون – شیو صورت و ابرو و فون بدن بود .در ادامه ی صحبت , اضافه کردند , رنگ مو اپیلاسیون و پاکسازی پوست روی پکیج نیست و برای کاشت ناخن باید جداگانه هزینه کنم .مواد آرایشی مورد استفاده در گریم عروس ها از برندهای با کیفیتی مثل : MAC , ESTEE LOUDER بود .در ضمن در صورتی که نیاز به خدمات آرایشی در روز مدلینگ و یا فرمالیته عکاسی داشتید میتونید با پرداخت هزینه ای مناسب از سرویس های زیبایی این سالن استفاده کنید
کارشناسان سایت دوشیزه با مقایسه قیمت خدمات آرایش عروس این مجموعه با سایر آرایشگاه های مشهور استان تهران تصمیم گرفتند آرایشگاه بانوان عروس پایتخت را در کلاس قیمت متوسط ، آرایشگاه های مناطق ظفر ، میرداماد ، شریعتی قراردهند.
ساقدوش ها میتوانستند همزمان با من حاضر باشند, به شرطی که صبح زود با من به سالن بیایند . در تعداد پذیرش ساقدوش و همراه مشکلی وجود نداشت .برای من توضیح دادند از آنجا که در این سالن , چند تا میکاپ آرتیست مشغول بکار هستند, هزینه ی میکاپ گریم هر آرتیست برای همراهان و ساقدوش متفاوت بود .
در سالن آرایش و زیبایی عروس پایتخت تاج های عروس 2016 که اکثرا جدید و شیک بودند وجود داشت که در صورتی که تمایل داشتم میتونم با مشورت شینیون کار , مدل تاج و تورم را انتخاب کنم .برای انجام کار های مقدماتی , یک روز قبل از مراسمم , از ساعت 10 صبح تا 3 بعدظهر میبایست به سالن مراجعه کنم .مبلغی مختصر برای بیعانه کافی بود و میتوانستم ما بقی را در روز عروسی نقداً تسویه بنمایم .بعد از گرفتن کارت ویزیت از مدیر داخلی سالن , خداحافظی کردم تا با دیدن عروس های واقعی در تاریخ های بازدید و شوها تصمیم درست تری بگیرم.

در ادامه مشاورین دوشیزه به تالارپذیرایی غرب تهران ، تالارپذیرایی غدیر ، تالارپذیرایی غزال قم ، تالارپذیرایی غزل ، تالارپذیرایی غدیرناجاه ، تالارپذیرایی غدیر سپاه اصفهان ، تالاپذیرایی امیرغزال ، تالارپذیرایی شهرک غزالی ، تالارپذیرایی الماس غرب شهریار ، تالارپذیرایی قصر امپراطور غرب ، تالارپذیرایی شب آهنگ غرب ، تالارپذیرایی نگین غرب ، تالارپذیرایی کلاسیک غرب ، خواهند رفت تا در لیست سالنهای عروسی ، باغ تالارها و بانک تالارهای پذیرایی غرب و شمالغرب ، شرق و شمالشرق، مرکز و جنوب تهران با توجه به ظرفیت ، دکوراسیون و قیمت منوهای غذایی بهترین و شیک ترین ها را به عروس دامادها معرفی کنند




تهیه گزارش سالن زیبایی عروس پایتخت : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

قابلیت آرایشگاه عروس

یکی از بهترین مرکزهای تخصصی عروس در تهران
بهترین خدمات و مواد با مناسب ترین قیمت
سالن زیبایی عروس پایتخت با نزدیک به دو دهه تجربه، هدف خود را از روز اول بر ارائه‌ی خدمات زیبایی به شما عزیزان و همه‌‌ی بانوان محترم پایتخت، با کیفیتی خاص و منحصر به‌فرد استوار کرده‌ است.
ما همواره کوشیده‌ایم تا کیفیت کار خود را در بالاترین سطح ممکن در طول همه‌ی این سال‌ها نگاه داریم. برترین‌های هر رشته را زیر یک سقف جمع کرده‌ایم که علاوه بر ارائه‌ی خدمات کم‌نظیر، بتوانیم محیطی امن، سالم، خانوادگی و دل‌پذیر را ایجاد کنیم تا ساعات خوشی را در کنار شما سپری کنیم.
ما عاشق کارمان هستیم و از انجام آن لذت می‌بریم و این لذت را با زیبایی به شما دوستان عزیز منتقل می‌کنیم.
ما دوست داریم همه زیبا باشند و به همین دلیل، قیمت‌ها را همیشه مناسب و منصفانه تنظیم و کنترل می‌کنیم تا بتوانیم دوستان جدیدی پیدا کنیم و به زیباییشان افتخار کنیم.
باقی ماندن در اوج کار ساده‌ای نیست و باید برای آن تلاش کرد. بر همین اساس همواره همه‌چیز را چک و کنترل می‌کنیم تا تنها بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی از معتبرترین کمپانی‌های فرانسوی و امریکایی با مجوزها و استانداردهای بین‌المللی در سالن زیبایی عروس پایتخت استفاده شوند و انتخاب پرسنل و همکاران مجرب و آموزش‌ دیده مطابق با به‌روزترین متد دنیا به ما در این امر کمک می‌کند.
همه‌ی این موارد را مطرح کردیم تا به شما عزیزان بگوییم: « ما به کاری که می‌کنیم اعتقاد و اطمینان داریم، از شما هم می‌خواهیم ما را امتحان کنید »
مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهیم این است که اجازه ندهیم هیچ دوستی از سالن زیبایی عروس پایتخت ناراضی بیرون برود!!
نگاه ما به مقوله‌ی زیبایی یونیک، مخصوص و منحصر به خودمان است. ما معتقدیم هیچ دو انسانی شبیه به یک‌دیگر نیستند و بر همین اساس سرویس‌های میک‌آپ را بر اساس فیزیک، چهره و سلیقه‌ی شما به صورت انحصاری طراحی، تنظیم و ارائه می‌کنیم.
خانم پریسا به عنوان طراح و میکاپ آرتیست اصلی و سوپروایزر واحد آرایشی و عروس سالن زیبایی عروس پایتخت، جوان است اما با همین جوانی تجربه‌ای طولانی و خروجی بیش از ۴۰۰۰ عروسِ زیبا را دارد.
او کارش را با آموزش مبانی گریم سینمایی زیر نظر اساتید مجرب از جمله استاد معیریان شروع کرد. همچنین فارغ التحصیل رشته‌ی نقاشی و گرافیک از موسسه‌ی عالی مجتمع فن‌آوری تهران است و شناخت‌ش از مقوله‌ی طراحی و رنگ‌ها را مدیون همین آموزش‌ها می‌داند.
اما به آن‌ها اکتفا نکرده و همواره در حال مطالعه‌ و آموزش‌ جدیدترین متد و به‌روزترین راهکارهای نه تنها مقوله‌های آرایشی و طراحی چهره بلکه در حال رصد فصل به فصل دنیای زیبایی و مد است و با بهترین میک‌آپ آرتیست‌های جهان، خودش را در ارتباط و به‌روز نگاه می‌دارد.
از تجربه‌های دیگر او می‌توان به همکاری با پروژه‌های مشترک با معتبرترین عکاسان پرتره و مد اشاره کرد.
او می‌گوید: «من به هر عروس یا متقاضی خدمات آرایشی و میکاپ به عنوان یک اثر هنری نگاه می‌کنم که باید یگانه باشد و شباهتی به هیچ‌کس دیگر نداشته باشد جز خودش»
بر همین اساس او و همکارانش کارشان را برای هر شخص از مشاوره با مشتری شروع می‌کنند تا به شناخت درستی از حالات چهره، فیزیک صورت، نوع و جنس مو و حتی سلیقه‌ی عروس‌خانم برسند.
در زمان اجرا، طراحی‌ مناسب برای استایل مو و صورت به دست هنر میکاپ آرتیست‌های ما به سلیقه‌ی شما نزدیک می‌شود و به کمک برترین محصولات آرایشی از کمپانی‌های فرانسوی و امریکایی
سبب می‌شوند تا شما هم منحصر به‌ فردترین و صد البته زیباترین عروس پایتخت باشید.


شما هم زیباترین عروس پایتخت باشید سالن زیبایی عروس پایتخت خانم منصوری

معرفی سالن آرایش عروس پایتخت
ویژگی ها :
اتاق گریم عروس
کابین اپیلاسیون/دوش
کاشت ناخن/مانیکور و پدیکور
پاکسازی پوست
ماساژ و اسپا
فون بدن
میکروپیگمنتیشن
وکس صورت
ویترین تاج/ تور عروس
برق اضطراری
انجام کلیه خدمات زیبایی عروس
گریم و میکاپ عروس
خدمات زیبایی ناخن ،مانیکور ، پدیکور
سالن آرایشی و زیبایی عروس پایتخت، ارائه دهنده انواع خدمات با کادری مجرب و حرفه ای
خدمات آرایشگاه : آرایش صورت ،کاشت مژه ،بند و ابرو ،تاتو ( ابرو، خط چشم، خط لب) ،کاشت ناخن ،مانیکور ، پدیکور ،وکس صورت ،مراقبت از پوست (اسکراب،ماسک) ،(مش و های لایت)(کوتاهی مو) ( براشینگ)( اکستنشن)(شینیون)(انواع بافت مو)(کراتین و فر) ،اپیلاسیون ( معمولی ،گیاهی، دائمی) ،ویتامینه ،

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی عروس پایتخت ( میدان مادر )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش عروس پایتخت در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه عروس پایتخت برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی عروس پایتخت ( میدان مادر )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد