استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی فهیمه2 ( جردن )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه فهیمه:اگر به دنبال یک آرایشگاه عروس ویژه باقیمت مناسب در تهران میگردید آرایشگاه فهیمه میتواند گزینه خوبی برای شما باشد چرا که در لیست آرایشگاهای کلاس اقتصادی سایت دوشیزه قرار گرفته است.این آرایشگاه عروس در محدوده جردن – اسفندیار و در منطقه 3 تهران واقع شده است که شعبه دوم آرایشگاه فهیمه میباشد و یکی از با سابقه ترین آرایشگاه های عروس تهران به شمار میرود که سابقه میکاپ و شنیون بیش از 50 هزار عروس رو دارند.
بعد از ورود به سالن اختصاصی و دوبلکس، برای دیدن نمونه عکس های عروس سالن آرایش فهیمه، به راهروی طبقه ی دوم هدایت شدیم.سالن کمی شلوغ بود،از عروسهای میکاپ شده ی اون روز یکی هنوز نرفته بود و تونستم کار عروس رو حضوری ببینم . عروس میکاپ و گریم تمیزی داشت و سبک کار لایت و قشنگ به نظر میرسید.بعدش بادیدن عکس قبل از آرایش توی گوشی خود عروس خانم متوجه شدم که حسابی تغییر کرده بود.
خانم فرزانه که مسئول قسمت عروس بودند،پکیج عروس سالن فهیمه شامل خدماتی از قبیل : میکاپ با گریم، شینیون، اصلاح،ابرو،ناخن مصنوعی، مژه،کرم بدن (فون)،ماسک صورت میشه.نکته های مهم این که تاج عروس و تور ندارند و باید خود عروس ها با توجه به سلیقه شخصی و مدل لباسشون اون هارو تهیه کنند.همچنین قیمت رنگ مو در سالن زیبایی فهیمه،بسته به حجم و نوع رنگی که انجام میشه بطور جداگانه حساب میشه .
آلبوم هر دو میکاپ کار سالن رو دیدم ،البته باید یاد آوری کنم که خانم سیما مدیریت سالن فهیمه رو هم بعهده دارند . هردو تمیز و لایت بودند . شنیون ها کلاسیک و خوب بنظر میرسیدند . برای اکثر عروسها لنزهای همرنگ چشم خودشون استفاده شده بود.
کار میکاپ وشینیون هر عروس در سالن عروس سرای فهیمه 2، حدود 4 ساعت طول میکشه یعنی اگر خروج عروسی 11 ظهر باشه باید 7 صبح در سالن حاضر باشد. بعد از بستن قرارداد، کافیه تنها 1 بار برای انجام خدمات، به سالن زیبایی فهیمه منطقه 3 مراجعه کنید .این سالن به دلیل سرعت بالا در کار برای قبول تعداد عروس محدودیتی ندارند اما رزروهاشون زود پر میشه و اصرار دارند زودتر تصمیم بگیرید و اطلاع بدید .


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه فهیمه2 دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی فهیمه2: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت آرایشگاه عروس

همه ما زیبا هستیم اما راهی که برای جلوه دادن این زیبایی انتخاب می کنیم تاثیر زیادی روی زیباتر نشان دادن  ما دارد و همین امر است که باعث ایجاد تفاوت در ظاهر و زیبایی های هر شخص می شود. هرکس برای جلوه دادن زیبایی اش یک روش را انتخاب می کند و در هر شخصی این متفاوت است. در سالن زیبایی فهیمه با همکاری کادری مجرب و آرایشگرانی حرفه ای زیبایی شما را بهتر به نمایش میگذاریم. اگر به دنبال یکی از سالن های زیبایی تهران که در شمال تران واقع شده باشد میگردید ما به شما این مجموعه را معرفی میکنیم.
سالن زیبایی فهیمه
آرایشگاه فهیمه
خدمات آرایشگاه فهیمه

    گریم و میکاپ
    خدمات پوست
    کاشت مژه
    میکروپیگمنتیشن
    اپیلاسیون( معمولی ،گیاهی، دائمی)
    خدمات ناخن
    مانیکور ، پدیکور
    خدمات ابرو
    شینیون
    مو و هیرکات
    کوتاهی مو
    انواع بافت مو
    کراتین و فر
    اکستنشن
تاکنون بیش از ۵۰ هزار عروس به ما اطمینان کرده اند
کوپ ، فر، شینیون ، براشینگ

خدمات آرایشگاه : آرایش صورت ،کاشت مژه ،بند و ابرو ،تاتو ( ابرو، خط چشم، خط لب) ،کاشت ناخن ،مانیکور ، پدیکور ،وکس صورت ،مراقبت از پوست (اسکراب،ماسک) ،(مش و های لایت)(کوتاهی مو) ( براشینگ)( اکستنشن)(شینیون)(انواع بافت مو)(کراتین و فر) ،اپیلاسیون ( معمولی ،گیاهی، دائمی) ،ویتامینه ،

توضیحات: سالن زیبایی فهمیه در جردن واقع شده است. این سالن زیبایی با همکاری کادری مجرب و آرایشگرانی حرفه ای بهترین خدمات را برای شما ارائه میدهد. اگر به دنبال یکی از سالن های زیبایی تهران که در شمال تهران واقع شده باشد میگردید ما به شما این مجموعه را معرفی میکنیم.


    شینیون حرفه ای در منطقه3,جردن
    رنگ مو در منطقه3,جردن
    پاکسازی پوست در منطقه3,جردن
    اپیلاسیون در منطقه3,جردن
    کوتاهیی و غیره در منطقه3,جردن

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی فهیمه2 ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش فهیمه2 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه فهیمه2 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی فهیمه2 ( جردن )؟ از مجموع 19 امتیاز

دسترسی و جای پارک
8%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد