استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی گیوا ( سعادت آباد )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه گیوا(سعادت آباد):چند روز پیش به شعبه سعادت آباد آرایشگاه گیوا رفتم، بی شک این سالن آرایش و زیبایی یکی از شیک ترین و با کلاس ترین آرایشگاهای سعادت آباد است . خانم سارا حسینی مدیریت آرایشگاه و یکی از 6 میکاپ آرتیست عروس این سالن هستند.
میکاپ کارآرتیست های آرایشگاه گیوا آلبوم های زیادی دارند که عکس های جدیدترین مدل های آرایش و شنیون سال در آن دیده میشود. برای تصمیم گیری بهتر این آلبوم ها در دونوع دسته بندی شده اند نوع اول عروسهایی هستند که با استفاده از لنز و رنگ مو تغیرات زیادی کرده اند اما نوع دوم برای عروسهای بود که تمایل به تغیرات زیاد ندارند و بیشتر چهره واقعی خود را میپسندند .
سبک هر 6 نفر هم میشه گفت اروپایی و لایته متفاوته، هر شش میکاپ آرتیست عروس سرای گیوا در روز تا 4 عروس رو میپذیرند و برای آرایش عروس از برندهای مک و کلارنس استفاده می کنند.برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این مرکز زیبایی عروس می تونید آرایشگاه گیوا رو درشبکه های اجتماعی پیدا کنید.
برای قرارداد یک سوم کل هزینه ها رو باید بپردازید که در صورت فسخ پس داده نمی شه، و مجددا 2 روز قبل از عروسی برای کارهای اولیه و تسویه به این سالن برید. خانم سارا 3 پکیج دارن که اولیه شامل میکاپ و شینیون عروس، اصلاح، ابرو، فن بدن، طراحی ناخن، موی اضافه، صبحانه و ناهارمیشه، دومی شامل همه ی موارد بالا + گریم سینمایی عروس، پاکسازی پوست و اپیلاسیون کل بدن میشه ، اما پکیج سوم شامل پک 1 و 2 + تاج، تور، شاین بدن، رنگ مو میشه.
5 میکاپ آرتیست دیگر هم 3 پکیج عروس دارن که اولی شامل میکاپ و شینیون، اصلاح، ابرو، فن بدن، طراحی ناخن، موی اضافه، صبحانه و ناهارمیشه،دومی شامل همه¬ی موارد بالا + پاکسازی پوست و گریم حرفه ای سینماست ،اما سومی شامل پک 1 و 2 + اپیلاسیون، تاج و تور، رنگ مو میشه . گروه تخصصی سایت دوشیزه با بررسی قیمت پکیج عروس سالن گیوا کلاس متوسط را برای این آرایشگاه عروس در نظر گرفتند.
اگر به دنبال یک آرایشگاه عروس در منطقه 2 تهران و سعادت آباد هستید آرایشگاه گیوا هم میتونه در لیست شما قرار بگیره تا برید و از نزدیک همه چیز رو مورد بررسی قرار بدید. برای این که یه انتخاب خوب داشته باشید، اول باید سبک های مختلف میکاپ عروس رو ببیند، بعد مطمئن بشید چه سبکی رو دوست دارید و متناسب با اون میکاپ کارعروس خودتون رو انتخاب کنید.


سالن زیبایی گیوا-سعادت آباد
* میکاپ و گریم سینمایی عروس با مواد MAC و CLARINS
* شینیون های مدرن و کلاسیک 2013 و انواع براشینگ با ماندگاری طولانی مدت
* اکستنشن فوق حرفه ای با متد فرانسه و ایتالیا همراه با انواع موهای 100% طبیعی و دکلره و رنگ و نگهداری در طولانی مدت
* کراتینه پیشرفته به وسیله دستگاه بخار آب و با مواد آمریکایی
* وکس صورت ، طراحی و قرینه سازی و پرپشت کردن و حجیم کردن ابروها و از بین بردن فاصله های خالی ابرو توسط هاشور و پر کردن جای شکستگی ابرو
* مرکز فوق تخصصی هیرکات های 2013 توسط قیچی با تیغه الماسه جهت جلوگیری از موخوره
* از بین بردن موخوره ها به صورت کامل با سیستم Microcut بدون کوتاهی قد مو و انواع ماساژ با دستگاه
* آبرسانی مو با روغن های کاملا طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان
* خدمات مژه بدون حساسیت و آسیب رساندن به ریشه مژه. پاکسازی و مراقبت پوست و کلیه خدمات پوستی پلینگ ، جوان سازی ، شفاف سازی
* ارائه کلیه خدمات ناخن به روش ژل ، کاورژل ، میکس ، طراحی در آب ، فویل ، طلاکوب در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت و لیفتینگ دست و آرنج با متد ارمنستان
* مانیکور و پدیکور طبی توسط پودر کراتین و کلسیم برای جلوگیری از نازک شدن صدف ناخن و استحکام رشد سریع ناخن و از بین بردن خشکی و ترک ریشه و کوتیکول اطراف ناخن
* اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده حتی قرمز شرابی ، مشکی و روشن کردن مو بدون دکلره همراه با روغن خاویار




اطلاعات کاملتری از آرایشگاه گیوا (سعادت آباد) دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی گیوا(سعادت آباد): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت آرایشگاه عروس

مجموعه سالن های زیبایی گیوا، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات آرایشی و  آرایش عروس در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات متنوعی را در این حوزه به مشتریان خود در تهران ارایه نماید. گیوا اولین سالن زیبایی به صورت مجموعه سالن در کشور است.
اولین شعبه مجموعه سالن های زیبایی گیوا در سال 1388 با مدیریت خانم حسینی افتتاح گردید و در حال حاضر در سه منطقه سعادت آباد، مرزداران و ولنجک دارای شعبه می باشد.

 مجموعه سالن های زیبایی گیوا با چشم‌انداز “حفظ جایگاه برترِ گیوا در بازارِ ارائه خدمات آرایشی و ارایه خدمات با کیفیت “ خود را متعهد به رفع نیازهای مشتریان و کسب رضایتمندی آن ها می‌داند.
سالن آرایش و زیبایی گیوا با دارا بودن کادری مجرب و با ارائه تخصصی کلیه خدمات آرایشی در ۲ شعبه سعادت آباد و مرزداران در خدمت شما عزیزان می باشد.

سالن آرایش و زیبایی گیوا با دارا بودن کادری مجرب و با ارائه تخصصی کلیه خدمات آرایشی در ۲ شعبه سعادت آباد و مرزداران در خدمت شما عزیزان می باشد.


اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ فعال در حوزه‌ ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی در کشور است. اولین شعبه این مجموعه در سال 1388 با مدیریت خانم حسینی افتتاح گردید و در حال حاضر در سه منطقه سعادت آباد، مرزداران و ولنجک دارای شعبه میباشد. همچنین شعبه جدید نیز به زودی در تهرانپارس افتتاح میگردد. این مجموعه توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات متنوع زیبایی از جمله  خدمات فوق تخصصی گریم ومیکاپ عروس ارائه جدیدترین تکنیک های روز آرایشی وبرندهای روز دنیا (کانتورینگ -استروبینگ- گریم استخری -بالماسکه) خدمات شنیون حرارتی _خامه ای _فینگربا تضمین رضایت شما برترین تکنیکهای روز رنگ ولایت ها _دیپ دای مو _سان لایت _هایلایت _ آمبره وسامبره با برترین برندهای پلاکس های مو ،بدون آسیب دیدگی وحتی درمان موهای آسیب دیده با کراتین مو_ بوتاکس مو _هیدراتین مو_ ریبادینگ مو خدمات برجسته وفوق تخصصی میکروپیگمنتیشن انواع هاشور میکرو بیلدینگ سایه ابرو کادرابرو رژلب سه بعدی پارافین درمانی تخصصی برای کلیه قسمت های بدن با برند های برترروز دنیا لیفت ولمینت حرفه ای با ماندگاری بالا خدمات اپلاسیون حرفه ای ودائم خدمات فوق حرفه ای وکس بدن طراحی ابرو وترمیمیک ابرو برای هر چهره خدمان کاشت ناخن ودیزاین ناخن برجسته ودائم  را در با بالاترین کیفیت و کسب رضایتمندی مشتری در تهران ارائه نماید. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر سالن زیبایی گیوا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

شعبه سعادت آباد: طبقه اول VIP عروس، طبقه دوم سالن ناخن، طبقه همکف دیگر خدمات. در هر طبقه کلیه خدمات مربوط به آن به صورت فوق تخصصی ارائه میشود.

شعبه مرزداران: در این شعبه تمامی خدمات زیبایی و بهداشتی مو، ناخن، ابرو و مژه انجام میگیرد. همچنین خدمات زیبایی و آرایشی عروس به صورت فوق تخصصی در این سالن انجام میگیرد.

برای پیدا کردن یک سالن زیبایی خوب باید حوصله به خرج دهید تا بتوانید یک سالن زیبایی خوب پیدا کنید. اگر به دنبال یک سالن زیبایی خوب در تهران میگردید اکنون به شما یکی از سالن های زیبایی تهران دارای دو شعبه در تهران را به شما معرفی میکنیم. سالن زیبایی گیوا واقع در غرب تهران دارای دو شعبه در سعادت آباد و مرزداران یکی از سالن های زیبایی پر عروس در غرب تهران به شمار میرود. اگر  به دنبال یک سالن زیبایی حرفه ای میگردید و متخصص در گریم و میکاپ عروس باشد ما به شما این سالن زیبایی خوب را معرفی میکنیم.

این مجموعه  با مدیریت خوب و موفق خانم سارا حسینی کار خود را در سعادت آباد تهران به صورت حرفه ای آغاز کرد و با انجام کلیه خدمات زیبایی به صورت حرفه ای توسط متخصصین این مجموعه در مدت زمان کوتاهی موفق شدند یکی از سالن های پر عروس و خوب در غرب تهران شناخته شوند و با افتتاح شعبه دوم خود در مرزداران تا به امروز یکی از برندهای معروف و شناخته شده میباشند.

شیک ترین و جدیدترین میکاپ و گریم های روز دنیا در این مجموعه توسط میکاپ آرتیست خانم سارا حسینی با استفاده از بهترین برندهای مواد آرایشی برای عروس خانم های محترم انجام میشود. میکاپ و گریم سینمایی فوق حرفه ای عروس توسط متخصصین گریم و کارشناسان زیبایی با مواد MAC و CLARINS  ارائه می شود.

میکاپ و گریم سینمایی عروس با مواد MAC و CLARINS
شینیون های مدرن و کلاسیک ۲۰۱۳ و انواع براشینگ با ماندگاری طولانی مدت
اکستنشن فوق حرفه ای با متد فرانسه و ایتالیا همراه با انواع موهای ۱۰۰% طبیعی و دکلره و رنگ و نگهداری در طولانی مدت
کراتینه پیشرفته به وسیله دستگاه بخار آب و با مواد آمریکایی
وکس صورت ، طراحی و قرینه سازی و پرپشت کردن و حجیم کردن ابروها و از بین بردن فاصله های خالی ابرو توسط هاشور و پر کردن جای شکستگی ابرو
مرکز فوق تخصصی هیرکات های ۲۰۱۳ توسط قیچی با تیغه الماسه جهت جلوگیری از موخوره
از بین بردن موخوره ها به صورت کامل با سیستم Microcut بدون کوتاهی قد مو و انواع ماساژ با دستگاه
آبرسانی مو با روغن های کاملا طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان
خدمات مژه بدون حساسیت و آسیب رساندن به ریشه مژه. پاکسازی و مراقبت پوست و کلیه خدمات پوستی پلینگ ، جوان سازی ، شفاف سازی
ارائه کلیه خدمات ناخن به روش ژل ، کاورژل ، میکس ، طراحی در آب ، فویل ، طلاکوب در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت و لیفتینگ دست و آرنج با متد ارمنستان
مانیکور و پدیکور طبی توسط پودر کراتین و کلسیم برای جلوگیری از نازک شدن صدف ناخن و استحکام رشد سریع ناخن و از بین بردن خشکی و ترک ریشه و کوتیکول اطراف ناخن
اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده حتی قرمز شرابی ، مشکی و روشن کردن مو بدون دکلره همراه با روغن خاویار
 میکاپ و گریم سینمایی فوق حرفه ای عروس توسط متخصصین گریم و کارشناسان زیبایی و هنر با مواد  MAC و CLARINS

رنگ مو مش
لاک مانیکور پدیکور
آرایش عروس
گریم عروس
کوتاهی مو
براشینگ
آرایش ویژه
آموزشگاه آرایش
تتو ابرو هاشور ابرو
پاک سازی پوست هیدرودرم
ماساژ اپیلاسیون دائمی و موقت
کاشت ناخن
اکستنشن مواکستنشن مژه
تست رایگان گریم عروس
میکروپیگمنتیشن
آموزش میکاپ
آموزش گریم عروس
آموزش شینیون
آموزش کاشت ناخن
آموزش اکستنشن مژه و ابرو

عروس
کاملترین خدمات VIP عروس، میکاپ و گریم فوق تخصصی

 

آرایشگاه ی گریم و میکاپ
میکاپ و گریم سینمایی فوق حرفه ای عروس توسط متخصصین گریم و کارشناسان زیبایی و هنر با مواد MAC و CLARINS
هنوز اطلاعات تماسی در باره این سالن درج نشده است
آرایشگاه برای شینیون
شینیون های مدرن و کلاسیک و انواع براشینگ ها با ماندگاری طولانی مدت

کراتینه پیشرفته با دستگاه بخار آب و مواد آمریکایی
آبرسانی مو با ویتامینه و مواد کاملا طبیعی و رطوبت رسان
وکس صورت،قرینه سازی و پرپشت کردن ابرو

آرایشگاه زنانه خوب برای هیرکات
مرکز فوق تخصصی هیرکات های جدید توسط قیچی با تیغه الماس جهت جلوگیری از موخره
از بین بردن موخوره ها به صورت کامل با سیستم Micro out بدون کوتاهی قد مو
آبرسانی مو با روغن های کاملا طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان

 آرایشگاه گیوا یکی از آرایشگاه های شیک و پیشرو در زمینه ارائه خدمات زیبایی باکیفیت (برند مک و کلارنس) در کشور می باشد که در سال 1388 افتتاح شد و هم اکنون دارای 3 شعبه در شمال تهران و محله های سعادت آباد، مرزداران و ولنجک است. خدمات آرایشی سالن زیبایی گیوا عبارتند از: میکاپ و گریم سینمایی و آرایش عروس، شینیون مدرن و کلاسیک و براشینگ با ماندگاری بالا، رنگ مو و مش و لایت، کوپ مو ژورنالی و ریباندینگ، اکستنشن مو حرفه ای با متد ایتالیایی و فرانسوی، خدمات ناخن، خدمات ابرو، کراتینه و ویتامینه مو، پاکسازی و پلینگ و جوانسازی پوست، ماساژ، تتو و طرح حنا و اپیلاسیون. ارایشگاه گیوا اولین سالن زیبایی به صورت مجموعه سالن در کشور است و دارای امکانات مشاوره رایگان، پذیرایی و محل پارک مناسب است.

آرایشگاهی حرفه ای برای رنگ مو
اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده حتی قرمز شرابی ، مشکی و روشن کردن مو بدون دکلره همراه با روغن خاویار


ارایشگاه تخصصی اکستنشن
اکستنشن فوق حرفه ای با متد فرانسه و ایتالیا همراه با انواع موهای ۱۰۰% طبیعی و دکلره و رنگ و نگهداری در طولانی مدت
و کلیه خدمات آرایش و زیبایی ( ارائه بهترین خدمات آرایش و زیبایی)

با قطعی شدن جهت رزرو سالن زیبایی گیوا برای انتخاب یکی از بهترین تالارهای پذیرایی غرب تهران که به این مجموعه نزدیک باشد اقدام نمایید.

آرایشگاه گیوا بواسطه کیفیت کار عالی و رفتار مناسب پرسنل، دارای بازخورد مثبت مشتریان و حسن سابقه مناسبی است. مواد و محصولات مصرفی ارایشگاه گیوا، بسیار مرغوب می باشد. قیمت سالن زیبایی گیوا با کیفیت خدماتش تناسب داشته و مسلماً در سطح قیمتی پایین نیست.

آرایشگاه و سالن زیبایی گیوا  کاملترین خدمات VIP عروس، میکاپ و گریم فوق تخصصی ، شینیون های مدرن و کلاسیک و انواع براشینگ ها با ماندگاری طولانی مدت ، از بین بردن موخوره ها به صورت کامل با سیستم Micro out بدون کوتاهی قد مو ، آبرسانی مو با روغن های کاملا طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی گیوا ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش گیوا(سعادت آباد) در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه گیوا(سعادت آباد) برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی گیوا ( سعادت آباد )؟ از مجموع 13 امتیاز

دسترسی و جای پارک
7%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد