استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

فروشگاه ال سی من ( پاسداران )


اطلاعات لباس داماد

به گزارش دوشیزه از فروشگاه ال سی من ؛ یکی از مجهزترین کارخانه های تولید پوشاک مردانه در ایران که از طراحان و کارشناسان ترکیه ای ، ایتالیایی و ایرانی جهت تولید محصولات با کیفیت بهره میبرد . برند ال سی من است . این برند خوب کت و شلوار میتواند انتخاب ایده عال برای آقایانی باشد که دوست دارند داماد جذاب و خوشتیپی در جشن عروسی و یا نامزدی خود باشند
انتخاب یک کت و شلوار شیک و زیبا برای داماد مهمترین کاریه که باید برای خودش انجام بده، البته توی این زمینه سلیقه ها با هم متفاوته. برندهای بسیار خوب اما متفاوتی در ایران توی این زمینه فعالیت دارن که سبک های متفاوتی دارن یکی از برندهای معروف کت و شلوار ال سی من هستش که شعبه های خیلی زیادی داره و من دیروز به شعبه : پاسداران ـ سه راه ضرابخونه رفتم.
مدل های زیبا و شیک لباس های دامادی داشتن. همه کت شلوارها هم دوخت و هم پارچه های بسیار خوبی داشتن. به هر حال هر کسی یه نوع پارچه و مدل رو می پسنده.
قمیت کت شلوارهاشون هم با توجه به کیفیت ، مدل و جنس پارچه در کلاس قیمت متوسط دسته بندی بهترین تولیدکنندگان سفارشی کت و شلوار مردانه در ایران قرار میگیرد
فروشگاه LCMAN انواع وسایل جانبی برای داماد هم وجود داره که چون این جور لوازم سلیقه ای هست پس قیمت هاشون هم کاملاً متفاوته و بهتره که حضوری برید و خرید لباس داماد رو انجام بدید. چون یه جورایی دامادها توی مراسم عروسی مظلوم واقع می شن پس برای انتخاب بهترین کت شلوار دامادی بهشون کمک کنید تا زیباترین کت شلواربا بهترین مارک رو توی بهترین روز زندگی شون بپوشن.



تجربه امروز : نباید سایز کت و شلوارتان خیلی بزرگ باشد . دقت کنید سرشانه های کت جذب شانه ها باشد نه بزرگ تر از شانه هایتان. قد کت و شلوار غیر از موارد استثنا استاندارد های ثابتی دارد که باید رعایت شود . همین نکات ظریف باعث می شود خوش تیپ و برازنده به نظر برسید . برای کت های معمولی که مدل شان خیلی بلند یا کوتاه نیست وقتی کت را می پوشید ، در حالت ایستاده دست ها را کنار بدن قرار د هید ، قد کت باید تا نوک انگشت شست باشد . قد آستین هم بهتر است به اند ازه ای باشد که یکی، دو سانتی متر از لبه آستین پیراهن از زیر آن بیرون بزند .
بلندی یقه کت هم باید طوری باشد که یقه پیراهن از کت بیرون باشد .
به قد شلوار هم توجه کنید . لبه پشت شلوار باید تا لبه پایین پاشنه کفشتان برسد و وقتی راه می روید جورابتان دیده نشود . البته حواستان به رنگ جوراب هم باشد که همرنگ شلوارتان انتخاب کنید.
در ضمن این روزها دیگر پوشیدن شلوار خیلی گشاد و خیلی تنگ در کت و شلوار، رواج ندارد .
یک نکته مهم در شلوارهای کت و شلوار این است که کمر آنها به اندازه نیم تا یک سایز امکان تنگ یا گشاد شدن دارد و برای آنکه شلوار مناسب اندامتان د اشته باشید نگرانی زیادی نخواهید داشت.



در ادامه مشاورین ما برای پیدا کردن باغ های شیک با قیمت مناسب و ارزان قرار است به باغ تالار بیست ، باغ تالار باربد ، باغ تالار بهشت اصفهان ، باغ تالار باران مهر ، باغ تالار باغ بهشت کرج ، باغ تالار باغ صبا ، باغ تالار باغ مجنون ، باغ تالار بعثت مشهد ،باغ تالاربهشت مهدی ، باغ تالار بختیاری ورامین ، باغ تالار پیوند بجنورد ، باغ تالار بید مجنون ، باغ تالار بید سبز اصفهان ، باغ تالار بیست تهران ، باغ تالار با قیمت مناسب ، باغ تالار با ظرفیت بالا ، باغ تالار بلوط ولنجک ، باغ تالار بلندیان ، تالار باغ بهشت بلوار ارتش ، باغ تالار باران در گرمدره ، باغ تالار بزرگمهر احمد آباد ، باغ تالار بزرگ شهر رباط کریم ، باغ تالار برلیان کرج ، مشهد و تربت حیدریه ، باغ تالار برگ سفید ، باغ تالار بدون ورودی ، باغ تالار بومهن ، باغ تالار بوستان واحد ، باغ تالار میلاد سیمون بولیوار تا ارزانترین باغ تالارهای عروسی با ظرفیت کم و بالا را به عروس دامادهای در شرف برگزاری جشن عروسی و نامزدی معرفی کنند




تهیه گزارش فروشگاه لباس مردانه و داماد ال سی من LC MAN : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت لباس داماد

 برند ایرانی ال سی منLC Man نمونه موفقی از اقتدار تولید ملی است. این برند که در سال 1360 تاسیس‌شد، یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید پوشاک آقایان در ایران و خاورمیانه را راه‌اندازی کرده‌است. برند ال سی منLC Man برای شیک‌پوش‌ترین و باوقارترین آقایان پوشاک رسمی و نیمه رسمی تولید می‌کند. کیفیت برتر پارچه‌های مصرفی این برند در ترکیب با نوآوری و هنر در دیزاین این لباس‌ها این برند را به سرعت به یک برند بین‌المللی شناخته‌شده تبدیل‌کرد. شرکت تولیدی ال سی من LC Man واقع در شهرک صنعتی پرند در کنار تولید پوشاک جذاب مردانه به اشتغال زایی موفق هم‌میهنانمان مشغول است. پیش‌بینی می‌شود به زودی این شرکت بیش از 900 نفر را در کارخانه‌های خود به کار بگیرد. فروشگاه اینترنتی مدیسه از نوامبر سال 2016 مجموعه‌ای دست‌چین و بی‌نظیر از پوشاک آقایان برند ال سی من LC Man را در فضای خرید آنلاین ایران عرضه کرده‌است.



اِ ل سـی مَــن با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی در کنار درک نیاز مشتریان تلاش می کند در حوزه البسه مردانه، پوشاکی شایسته مردمان ایران زمین تولید نماید و گامی بلند در عرصه تولید پوشاک داخلی و خودکفایی در این صنعت بردارد.
برادران الیاسی بنیان گذاران این مجموعه، از سال 1355 با دنبال کردن حرفه پدری، فعالیت خود را در عرصه واردات پوشاک ازکشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و ترکیه آغاز نمودند. پس از چند سال واردات پوشاک با کیفیت و تعاملات ایجاد شده با تولیدکنندگان پوشاک کشور ترکیه، فرصتی برای شراکت با یکی از کارخانه های ترک بوجود آمد و تولید را در این کشور با برند ال سی من آغاز نموده و همزمان در 4 کارگاه نیمه صنعتی در ایران فعالیت خود را ادامه دادند.
به تدریج با توسعه بازار و افزایش تقاضا، برادران الیاسی تصمیم به ایجاد واحد تولیدی پوشاک مردانه با رعایت استانداردهای روز دنیا در کشور ایران گرفتند و با همکاری کارشناسان داخلی و مشاورانی از کشورهای ترکیه و ایتالیا، در سال 1393 موفق به راه اندازی یکی از مدرنترین و بزرگترین کارخانه های صنعتی پوشاک خاورمیانه به مساحت یک هکتار، در شهرک صنعتی پرند گردیدند.
این مجموعه همواره اهداف بلند مدتی را در طراحی، مُدسازی و تولید برای خود ترسیم نموده است و در این مسیر از دانش متخصصان داخلی و خارجی از کشور های ایتالیا و ترکیه بهره می برد. افزایش کیفیت محصول و ارتقای توان طراحی از اهداف دایمی این مجموعه می باشد.
توسعه شبکه توزیع و فروشگاهی با تکیه بر اصول علمی فروش و بازاریابی از دیگر اهداف شرکت بوده و در همین راستا به منظور سهولت دسترسی مصرف کنندگان محترم در کوتاه ترین زمان به محصولات، اقدام به ایجاد بیش از 20 شعبه و نمایندگی انحصاری و همچنین 50 عاملیت فروش در کل کشور نموده است.


واحد پوشاک ال سی من با سابقه ای 35 ساله در امر تولید و توزیع پوشاک مردانه پس از مدتها کسب موفقیت در بازارهای اروپایی و هم اکنون در ایران و در راستای منویات مقام معظم رهبری و با همتی مضاعف و مدیریتی جهادی موفق به راه اندازی بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید پوشاک آقایان در سطح خاورمیانه و میهن عزیز اسلامی گردیده است. این واحد تولیدی با بهره گیری از بهترین کارشناسان و طراحان اروپایی و داخلی توانسته گامی مهم در جهت خودکفایی این صنعت اشتغالزا در کشور بردارد. شرکت تولیدی ال سی من با وسعت یک هکتار زمین و زیربنای 9000 مترمربع واقع در شهرک صنعتی پرند هم اکنون توانسته با تولید روزانه 300 دست کت و شلوار ، 600 عدد پیراهن و 600 عدد شلوارهای کتان و فاستونی و همچنین اشتغالزایی 300 نفر از هموطنان را فراهم نماید. خاطر نشان میسازد این کارخانه در صورت تکمیل فاز اول با توان تولید 1200 دست کت و شلوار و 1500 عدد شلوار فاستونی و کتان و نیز 1500 عدد پیراهن در یک شیفت کاری در آینده ای نزدیک و در فاز دوم با تولید پالتو ، بارانی و کاپشن تولیدات خود را تکمیل نماید. این واحد تولیدی در صدد است با راه اندازی هر دو فاز اشتغالزایی بیش از 900 نفر را بصورت مستقیم ایجاد نماید.
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس فروشگاه ال سی من ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن فروشگاه پوشاک آقایان ال سی منlc-man در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات کت وشلوارداماد بال سی من برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به فروشگاه ال سی من ( پاسداران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد