استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

کارت عروسی پاسارگاد ( بهارستان )


اطلاعات خریدعروسی

به گزارش سایت دوشیزه از کارت دعوت پاسارگاد:جدیدترین مدل ها و نمونه های زیبای کارتهای دعوت عروسی به همراه متن های جالب و مناسبتهای دیگه ای رو میتوانید در فروشگاه کارت دعوت پاسارگاد پیدا کنید که خاص و منحصر به فرد هستند و متن،دیزاین و بسته بندی آنها با ظرافت و دقت خاصی انجام شده است.
فروشگاه سفارش کارت عروسی پاسارگاد که در ابتدای خیابان ملت قرار گرفته است از جمله فروشگاهای خوب میدان بهارستان است که انواع مختلف و مدل های متنوع کارت عروسی فانتزی،چوبی،سنتی ایرانی و خارجی رو ارائه میدهند.قیمت کارت دعوت در این مجموعه متنوع است از این رو کارشناسان ما با بررسی هایی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که کارت عروسی پاسارگاد در کلاس لوکس فهرست کارت دعوت فروشی های تهران قرار میگیرد.
برای سفارش کارت دعوت باید بعد از انتخاب مدل کارت عروسی تعداد دیزان و خط و متن اون رو مشخص کنید. بعداز همه اینا باید مبلغی رو بابت بیعانه پرداخت کنید تا سفارشات شما انجام شود.ظرف مدت 5 روز تا 1 هفته کارت های شما آماده شده و می توانیدبرای تحویل آنها اقدام کنید.
انتخاب مدل کارت عروسی به دو صورت انجام میشود،اول این که می تونید به فروشگاه کارت پاسارگاد برید و مدلی رو که دوست دارید انتخاب کنید و دومین راه اینه که می تونید عکسی رو که از نظر شما زیباترین و شیک ترین کارت عروسی هستش رو پیدا کنید و سفارش بدید تا همون کارت رو براتون چاپ کنند. به هر حال امیدوارم که این مطالب به دردتون بخوره من و همه دوستانم در سایت دوشیزه بهترین هارو برای شما آرزو میکنیم .


کارت دعوت پاسارگاد
کارت پاسارگاد در سال 1385فعالیت خود را در زمینه تولید و پخش کارت عروسی شروع نموده است .
و با یاری ایزد منان در حال حاضر با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه طراحی و تولید و چاپ کارت عروسی با استفاده از ماشین آلات چاپ فعالیت دارد و
جدیدترین کارت های عروسی را با متد روز طراحی و تولید می کند . و با همت کادر مجرب خود افتخار صادرات به کشورهای افغانستان - عراق - ارمنستان - آذربایجان و ... دارد .
کارت دعوت جشن عروسیتان اولین عامل تاثیر گذار روی نظر میهمانان شما نسبت به این روز خاص و بزرگ میباشد. پاسارگاد کارت مجموعه ای منحصر به فرد از طرح های زیبا به مشتریان خود ارائه میدهد. گالری وب سایت ما بخش کوچکی از کلکسیون ماست.در صورت تمایل به دیدن همه کارهای ما میتوانید به دفتر پخش ما که در این وبسایت معرفی شده مراجعه کنید.
پاسارگاد کارت یکی از بزرگترین مراکز تخصصی تولید و پخش کارت عروسی میباشد. مجموعه عظیم پاسارگاد کارت متشکل از متنوع ترین و شکیل ترین طرح های روز میباشد که قطعا مورد پسند هر خوش پسندی قرار خوهد گرفت. تیم طراحی ما، به طور تخصصی سلایق بانوان و آقایان جوان را مورد بررسی قرار داده تا طرح هایی مطابق میل آنها طراحی و چاپ نمایند. ما سلیقه شما را خوب میشناسیم و از رضایت شما احساس خرسندی مینماییم.
بیانیه مدیر
از آنجاییکه از نظر ما روز عروسی برای بیشتر افراد مهمترین روز زندگیشان است تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا از رضایت مشتریان خود از محصولات و خدماتمان مطمئن شویم.
خط مشی کیفیت و فروش …
طرح های ما می توانند امروزی پیرو مد روز ویا سنتی باشند اما تاکید ما همواره روی کیفیت بوده است. ما بر این باوریم که توجه و دقت ما بر جزئیات است که این روز بزرگ را به روزی فراموش نشدنی تبدیل می کند. ما به شما قول می دهیم تمام انتظاراتتان را بطور کامل بر آورده کنیم.ما با فراهم کردن خدمات حرفه ای و صمیمانه یکی از هزاران نگرانی شما را در خصوص برنامه ریزی مراسمتان حذف می کنیم. در طی مشاوره ی رایگان ما سعی میکنیم تا حد امکان از خود انعطاف نشان دهیم. “پاسارگاد کارت” همواره علاقه مند به گسترش خطوط تولید خود بوده است و در این راستا با افزایش میزان ظرفیت تولید و ارتقائ کیفی خود از طریق درک مسئولیت ها و مشاغل مختلف سعی در رسیدن به بهترین کیفیت تولید با مناسبترین قیمت ها داشته است.
گشتی در شرکت…
ورودتان به شرکت جهانی “پاسارگاد کارت” یعنی شما واقعا خوش شانسید چرا که خلاقیت طراحان ما و گسترش قوه ی تصوری که فقط منحصر به سیاره ی ما (کارخانه ی “پاسارگاد”) می باشد شما را به دنیایی با نو آوری و زیبایی بیشتر می برد.کارخانه ی ما جهت دسترسی به کیفیت بهتر و سهولت انتقال از بخشی به بخش دیگر مطابق جدیدترین استانداردهای تولید طراحی شده است.
زیباترین قسمت شرکت بخش طراحی می باشد. در این بخش است که ایده ها تلاقی می کنند به هم نزدیک شده و در هم می آمیزند و ارزیابی می شوند و در پایان جالب ترین آنها انتخاب میشوند. ما امیدواریم شما از گشت زدن در بخش های مختلف شرکت لذت ببرید و بتوانید از کیفیت محصولات ما و امکانات فوق العاده ی شرکت در عرضه ی به موقع کار با بالاترین کیفیت و بدون لحظه ای تاخیر اطمینان حاصل کنید.
کارت دعوت عروسی نیز به اندازه ی گل و دکوراسیون که از جزئیات اصلی جشن عروسی هستند حائز اهمیت است. در واقع کارت عروسی اولین چیزی است که مدعوین را تحت تاثیر قرار می دهد چرا که همین کارت می تواند پاسخ بسیاری از سوالات ذهنی مهمانان را نسبت به مراسم شما بدهد. سوالات اساسی مثل اسم عروس و داماد زمان و مکان عروسی و حتی جو کلی حاکم بر مراسم. مثلا اینکه مراسم کلاسیک و سنتی است یا مدرن و امروزی.با توجه به تنوع کارهای ارائه شده به شما هنگام انتخاب کارت شما دست کم یک کارت که مطابق سلیقه تان باشد پیدا خواهید کرد اما حتی در صورتی که کارت مورد نظرتان را پیدا نکنید شما میتوانید کارتی را مد نظرتان است با کمک طراحان مورد تایید ما طراحی کنید.




اطلاعات کاملتری از کارت عروسی پاسارگاد دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش کارت دعوت پاسارگاد: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس کارت عروسی پاسارگاد ( بهارستان )

جهت دریافت آدرس و تلفن فروشگاه کارت عروسی پاسارگاد در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات کارت دعوت عروسی پاسارگاد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به کارت عروسی پاسارگاد ( بهارستان )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد