استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل فروشی نیاوران-09129410059


اطلاعات گل و ماشین


قابلیت گل و ماشین

بهترین گل فروشی نیاوران
ارسال گل برای خیابان نیاوران
سفارش گل نیاوران
گل فروشی آنلاین نیاوران
گل فروشی اینترنتی نیاوران
تحویل گل در نیاوران
آدرس گل فروشی نیاوران
تلفن گل فروشی نیاوران 09129410059
سایت گل فروشی نیاوران www.delflower.com
اینستاگرام گل فروشی نیاوران
گل فروشی شبانه روزی نیاوران
گل فروشی 24 ساعته نیاوران
فرستادن گل براینیاوران

از خیابان‌های گل فروشی معروف نیاوران میشه به: خیابان شفیعی، خیابان نور افشار، خیابان خیام، خیابان جهان شاهی، خیابان کاج، خیابان ملاحسینی، خیابان گرجی و... اشاره کرد.
بهترین گل فروشی محله نیاوران در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱ شهر تهران قرار گرفته است و از جنوب با خیابان باهنر، میدان باهنر و خیابان پاسداران و از غرب با خیابان امیدوار و خیابان فیضیه محدود شده است و با محله‌های ‌کاشانک، دزاشیب، جماران، حصار بوعلی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران مس توران، استخر منظریه، پارک، رستوران شبزدگان، رستوران لقمه پیچ، رستوران رافی، رستوران سنسو، مجتمع تجاری اداری منظریه، کافه رستوران مسترباکس و میس کافی و کافه رستوران رانده وو اشاره کرد.
شما می‌توانید نقشه کامل گل فروشی آنلاین محله نیاوران به همراه تمام جزئیات از جمله اطلاعات کامل ساختمان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی این محله و لیست تمام رستوران‌ها، بیمارستان‌‌ها و داروخانه‌ها را مشاهده و از طریق بلد با آنها ارتباط برقرار کرده و به آنها مسیریابی کنید.علاوه بر این سفارش گل برای نیاوران با نقاط مهم دیگه‌ای از تهران هم مرز مشترک داره که از شرق محله آجودانیه، از غرب جماران و از جنوب حصار بوعلی و علاوه بر این‌ها، منظریه، فیروزبخش و پاسداران هم شامل این محلات میشن. موقعیت جغرافیایی نیاوران، خیالتون رو از بابت رفت و آمد و دسترسی به کلی راحت میکنه. اگر ماشین شخصی ندارین، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه تجریشه که هم به وسیله اتوبوس‌های بی آرتی و هم تاکسی‌های منطقه میتونین بهش دسترسی داشته باشین. برای کسانی که ماشین شخصی دارن هم، با وجود اتوبان صدر و خیابان پاسداران شرایط مطلوبی وجود داره. در نتیجه اگه شما ساکنین محله نیاوران هستین یا به این منطقه رفت و آمد دارین، نگرانی زیادی ندارین. هرچند که به خاطر وجود امکانات مختلف نیاوران تهران، در روزهای تعطیل شاهد بار ترافیکی بیشتری در این محله هستیم که گاهی ممکن آزاردهنده باشه. گل فروشی اینترنتی محله نیاوران به سبب بهترین بودنش در بین محلات تهران، از انواع امکانات برخورداره تا سطح نسبی رفاه ساکنین رو تامین کنه. این امکانات در تمام ابعاد کامله. در نیاوران هر نوع مرکز آموزشی، درمانی، رفاهی، ورزشی و تفریحی که مدنظرتونه رو میتونین پیدا کنین. برخی از مدارس و مراکز آموزشی مهم در نیاوران شامل این موارد میشه؛ مدرسه پسرانه حمکت (غیر دولتی)، مدرسه پسرانه سهیل (دولتی)، مدرسه ابتدایی دخترانه شهید چمران (دولتی)، متوسطه دوره اول پسرانه حکمت لاجوردی (دولتی)، متوسطه دوره دوم دخترانه نظر (دولتی)، مرکز عالی آموزش و پژوهش مدیریت. مراکز ورزشی سفارش گل برای ارسال به منطقه‌ی نیاوران که مورد توجه عمومه؛ مجموعه ورزشی شهدای نیاوران، یاس نراقی، استخر منظریه، باشگاه پلاتینیوم، باشگاه رسپینادیاموند است. مراکز درمانی مجهز و زیادی هم در محله نیاوران وجود داره که برخی از اون‌ها: بیمارستان فرهنگیان باهنر، بیمارستان موقوفه نور افشار است. از بین مساجد و مراکز دینی محله نیاوران هم حسینیه و تکیه نیاوران، مسجد نبی رو میشه نام برد. بانک‌ها و ادارات مهمی هم در منطقه‌ی نیاوران وجود داره. برخی از اون‌ها شامل بانک آینده، بانک پارسیان، بانک شهر، بانک قوامین، بانک مسکن، بانک کشاورزی، بانک خاورمیانه، بانک ایران زمین، بانک پاسارگاد، بانک کارافرین، بانک سامان، بانک پارسیان و رفاه میشه. سفارت تاجیکستان، شهرداری منطقه 1 و پژوهشگاه دانش بنیاد از ساختمان‌های اداری مهم در خرید اینترنتی گل برای نیاوران تهرانه.

معرفی مدیریت

متن تاج گل افتتاحیه مدل تاج گل افتتاحیه تاج گل برای مراسم افتتاحیه متن روی تاج گل افتتاحیه تاج گل افتتاحیه ارزان تاج گل افتتاحيه تاج گل تبریک افتتاحیه تاج گل برای افتتاحیه تاج گل برای تبریک افتتاحیه سفارش تاج گل افتتاحیه قیمت تاج گل افتتاحیه تاج كانتيننتال تاج گل مراسم افتتاحیه تاج کانتیننتال تالار عروسی تاج کانتیننتال

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس گل فروشی نیاوران-09129410059

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به گل فروشی نیاوران-09129410059؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد