استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل فروشی های تاپ و درجه یک تهران

گل فروشی های تاپ و درجه یک تهران
گل فروشی های تاپ و درجه یک تهران : گل فروشی ولیعصر ، گل فروشی ونک ، گل فروشی پیامبر ، گل فروشی نارمک ، گل فروشی پونک ، گل فروشی قیطریه ، گل فروشی اکباتان ، گل فروشی سعادت آباد ، گل فروشی جردن ، گل فروشی شهرک آزمایش







 گل فروشی گلبرگ (محله فدک، تهران)
گل فروشی گلبرگ (گل فروشی) در محله فدک تهران و خیابان جانبازان غربی واقع شده است. این مکان یکی از چهار گل فروشی در محله فدک تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند باغ موزه مینیاتور و بازار کرمان و همچنین مسجد خلیل الله، داروخانه دکتر یوسفی، تابلو سازی حسینی، پیتزا کوک و باطریسازی کریمی قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مکان به ایستگاه مترو جانبازان، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.


 گل فروشی نرگس (محله قائم مقام - سنائی، تهران)
گل فروشی نرگس (گل فروشی) در محله قائم مقام - سنائی تهران و خیابان قائم مقام فراهانی واقع شده است. این مکان یکی از پنج گل فروشی در محله قائم مقام - سنائی تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان تهران و مرکز خرید مادر و همچنین کافی شاپ سلین، خانه به خانه، داروخانه دکتر اعتماری، پروتئینی مشاهیر و موسسه اعتباری آرمان قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مکان به ایستگاه مترو هفت تير، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.



گل فروشی کاملیا (محله ولیعصر، تهران)
گل فروشی کاملیا (گل فروشی) در محله ولیعصر تهران و خیابان قرنی واقع شده است. این مکان یکی از سه گل فروشی در محله ولیعصر تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان دادگستری، موزه شهدا و مرکز تجارت جهانی فردوسی و همچنین کافه لبیسترو پاپ، دفتر مرکزی، مجتمع قضایی شهید بهشتی، وزارت آموزش و پرورش و دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مکان به ایستگاه مترو فردوسي، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.



 گل فروشی خاطره (محله بهار، تهران)
گل فروشی خاطره (گل فروشی) در محله بهار تهران و خیابان شکیبا واقع شده است. این مکان یکی از دو گل فروشی در محله بهار تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند امام سجاد (ع) ناجا، موزه عکسخانه شهر، کوه ویسی و مرکز خرید بهار و همچنین رستوران سنتی سه کنج، حاجی ارزونی بهار، بانک پاسارگاد، پوشاک ماه گالری و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور قرار گرفته است.



 گل فروشی (محله عباس آباد - اندیشه، تهران)
گل فروشی (گل فروشی) در محله عباس آباد - اندیشه تهران و خیابان قائم مقام فراهانی واقع شده است. این مکان یکی از چهار گل فروشی در محله عباس آباد - اندیشه تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان تهران کلینیک و مرکز خرید آوا استار و همچنین مرکز سرویس براون، سفارت اندونزی، شرکت فرآذین، کانون سردفتران و دفتریاران و شرکت توسعه صنایع بهشهر قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مکان به ایستگاه مترو ميرزاي شيرازی، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.



 گل فروشی پونه (محله ونک، تهران)
گل فروشی پونه (گل فروشی) در محله ونک تهران و خیابان دانشور شرقی واقع شده است. این مکان یکی از چهارده گل فروشی در محله ونک تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید برج آفتاب و همچنین بانک ملت، کافه شیث، شرکت رهام اسپرلوس، بوک سان و سالن زیبایی چهره ها 2 قرار گرفته است.



 گل فروشی گل مریم (محله مهران - پیامبر، تهران)
گل فروشی گل مریم (گل فروشی) در محله مهران - پیامبر تهران و خیابان پیامبر واقع شده است. این مکان یکی از سه گل فروشی در محله مهران - پیامبر تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بیمارستان پیامبران و همچنین لبنیات دهکده، عطاری سبزینه، پروتئین وی آی پی، فروشگاه رنگ و ابزار فرهاد و کافه رستوران vip قرار گرفته است.



 گل فروشی رز زرد (محله نارمک، تهران)
گل فروشی رز زرد (گل فروشی) در محله نارمک تهران و خیابان شصت و نهم واقع شده است. این مکان یکی از چهار گل فروشی در محله نارمک تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی دیجی سفر و همچنین ایران موبایل، تی ام پرشیا، شرکت مهندسی بهین پژوهش، اسباب بازی محمد و فروشگاه ایزوگام گودرزی قرار گرفته است.




 گل فروشی همیلا (محله پونک، تهران)
گل فروشی همیلا (گل فروشی) در محله پونک تهران و خیابان اشرفی اصفهانی واقع شده است. این مکان یکی از چهار گل فروشی در محله پونک تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید المپیا و همچنین رستوران دیس، باشگاه ورزشی اریکه نیایش، باربری پونک /پونک بار، مرکز خدمات ایرانسل و میدان پونک قرار گرفته است.



 گل فروشی مرادی (محله ونک، تهران)
گل فروشی مرادی (گل فروشی) در محله ونک تهران و بزرگراه حقانی واقع شده است. این مکان یکی از چهارده گل فروشی در محله ونک تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند مرکز جراحی محدود مریم، موزه پول و یارا پویش و همچنین کافه ویونا پلاس، پارکینگ آب و آتش، کافه رستوران گپ، موسسه علوم و فنون کیش (دفترمرکزی) و اداره کل اجرای اسناد رسمی قرار گرفته است.




 گل فروشی وندا (محله پونک، تهران)
گل فروشی وندا (گل فروشی) در محله پونک تهران و خیابان سردار جنگل واقع شده است. این مکان یکی از چهار گل فروشی در محله پونک تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید جام جم همت و همچنین کافه نایریکا، پت شاپ گلدپت، آموزشگاه خیاطی ایده، نانوایی بربری عسگری و بانک پاسارگاد قرار گرفته است.


 کیوسک گل فروشی (محله قیطریه، تهران)
کیوسک گل فروشی (گل فروشی) در محله قیطریه تهران و خیابان صبا واقع شده است. این مکان یکی از سه گل فروشی در محله قیطریه تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی خانه موزه عزت الله انتظامی و همچنین شیرینی جشنواره، اسمارت مبیلی، قالیشویی نفیس تهران، شرکت ناورود و ایستگاه اتوبوس بلوار صبا قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مکان به ایستگاه مترو قيطريه، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.


 گل فروشی اکباتان (محله اکباتان، تهران)
گل فروشی اکباتان (گل فروشی) در محله اکباتان تهران و خیابان بلوک B 1 واقع شده است. این مکان یکی از چهار گل فروشی در محله اکباتان تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازارچه 7 و همچنین بانک ملی، کافه ژوان، ساندویچ خونگی نگارین، شال و روسری گل بانو و کافه قنادی ژوانا قرار گرفته است.



 گل فروشی آتی ساز (محله سعادت آباد، تهران)
گل فروشی آتی ساز (گل فروشی) در محله سعادت آباد تهران و خیابان شهید شاهپور سوری، بین مریم و بهرود واقع شده است. این مکان یکی از دو گل فروشی در محله سعادت آباد تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجموعه ورزشی و تندرستی آتیران، آتیس فود، کافه Atiran، بانک پاسارگاد و کارواش البرز قرار گرفته است.


 گل فروشی شاپرک (محله شهرک آزمایش، تهران)
گل فروشی شاپرک (گل فروشی) در محله شهرک آزمایش تهران و خیابان سرسبز جنوبی واقع شده است. این مکان یکی از شش گل فروشی در محله شهرک آزمایش تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی داروخانه شبانه روزی دکتر پاس بین، شرکت درین نما آرا، خواب شاپ، هپی شف و بانک مسکن قرار گرفته است.



 گل فروشی ماکان (محله دروس، تهران)
گل فروشی ماکان (گل فروشی) در محله دروس تهران و خیابان صالح حسینی واقع شده است. این مکان یکی از پنج گل فروشی در محله دروس تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید پاسداران و همچنین کلینیک دامپزشکی دروس، شیرینی فروشی پاپیون، دبستان دخترانه سلمه، مجتمع ورزشی کشتیرانی و پیام رسا قرار گرفته است.


 گل فروشی طبیعت (محله جوادیه (زمانی)، تهران)
گل فروشی طبیعت (گل فروشی) در محله جوادیه (زمانی) تهران و خیابان دشت آزادگان واقع شده است. این مکان یکی از سه گل فروشی در محله جوادیه (زمانی) تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند موزه صنعت ریلی و مرکز آموزش و پاساژ اطلس و همچنین پمپ بنزین میدان بهمن، فست فود جادو، فروشگاه هفت، ایستگاه اتوبوس قالیشویی و نانوایی بربری قرار گرفته است.


 گل فروشی بهرام (محله ونک، تهران)
گل فروشی بهرام (گل فروشی) در محله ونک تهران و خیابان کمان واقع شده است. این مکان یکی از چهارده گل فروشی در محله ونک تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند مرکز جراحی محدود مریم، پل طبیعت، موزه علوم و فنون جمهوری اسلامی ایران و بازار ونک و همچنین بانک سامان، موسسه علوم و فنون کیش (دفترمرکزی)، دبیرستان دخترانه سلام، نی نی پلاس و ارزش افزوده استان تهران قرار گرفته است.


 گل فروشی یونیک فلور (Unique Florist) (محله آهنگ، تهران)
گل فروشی یونیک فلور (Unique Florist) (گل فروشی) در محله آهنگ تهران و خیابان زمزم واقع شده است. این مکان یکی از بیست و دو گل فروشی در محله آهنگ تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازارگل محلاتی و همچنین اداره پست زمزم منطقه 17، بازار گل شهید محلاتی، فروشگاه دکورکده، خودپرداز بانک سامان و مجتمع تولیدی کشاورزی حمزه زاده قرار گرفته است.



 گل فروشی سعدی (محله سلسبیل شمالی، تهران)
گل فروشی سعدی (گل فروشی) در محله سلسبیل شمالی تهران و خیابان قصرالدشت واقع شده است. این مکان یکی از چهار گل فروشی در محله سلسبیل شمالی تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان لولاگر و شفامارکت و همچنین سوپر مارکت اکبرآقا، خودپرداز بانک صادرات، بانک ملی نوید، ایستگاه اتوبوس قصرالدشت و سالن زیبایی مریم اکبری قرار گرفته است.


 گل فروشی گل بهار (محله جردن - پارک ملت، تهران)
گل فروشی گل بهار (گل فروشی) در محله جردن - پارک ملت تهران و خیابان نلسون ماندلا واقع شده است. این مکان یکی از پنج گل فروشی در محله جردن - پارک ملت تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان فوق تخصصی تندیس و مرکز خرید الهیه و همچنین رستوران گشت، فراکارانت، تالار پذیرایی آناهیتا، شرکت آریان آسانسور و غذای ایرانی علا قرار گرفته است.



 گل فروشی رز بنفش (محله شهرک آزمایش، تهران)
گل فروشی رز بنفش (گل فروشی) در محله شهرک آزمایش تهران و بزرگراه جلال آل احمد واقع شده است. این مکان یکی از شش گل فروشی در محله شهرک آزمایش تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی دانشگاه علمی کاربردی علامه طبرسی، سوپر مارکت محسن، خواربار فروشی حاجی ارزونی اطاعتی، کبابسرای ترخون و شیرینی خانگی ویانا قرار گرفته است.

گل فروشی

گل فروشی منطقه ۲۲
گل فروشی منطقه 5
گل فروشی منطقه 17
گل فروشی منطقه 1
گل فروشی منطقه 22
گل فروشی منطقه ۱۰
گل فروشی منطقه ۱۴
گل فروشی منطقه ۱
گل فروشی منطقه انقلاب
گل فروشی منطقه الهیه
گل فروشی در منطقه الهیه مشهد
گل فروشی در منطقه 1
بهترین گل فروشی منطقه 1
گل فروشی منطقه پونک
گل فروشی منطقه پاسداران
گل فروشی منطقه پیروزی
گل فروشی در منطقه پیروزی
گل فروشی منطقه تهرانپارس
گل فروشی منطقه تهران
گل فروشی تهران منطقه ۱۵
گل فروشی تهران منطقه ۴
گل فروشی تهران منطقه یک
گل فروشی تهران منطقه 6
گل فروشی منطقه 7 تهران
گل فروشی منطقه غرب تهران
گل فروشی منطقه ده
گل فروشی در منطقه ۲۲
گل فروشی در منطقه سعادت آباد
گل فروشی در منطقه 22
گل فروشی در منطقه ولنجک
گل فروشی در منطقه 14
گل فروشی منطقه ستارخان
گل فروشی منطقه یک
گل فروشی گلفام منطقه 22
گل فروشی منطقه 3 تهران
گل فروشی منطقه 11
گل فروشی منطقه مطهری
گل فروشی منطقه نارمک
گل فروشی منطقه نواب
گل فروشی منطقه ونک
گل فروشی در منطقه 5
گل فروشی منطقه 10
گل فروشی منطقه 12
گل فروشی منطقه 13
گل فروشی منطقه 14
گل فروشی منطقه 20
گل فروشی منطقه 2
گل فروشی در منطقه 3
گل فروشی منطقه 3
گل فروشی در منطقه 6
گل فروشی منطقه 7
گل فروشی منطقه 9



تاریخ درج: 1400/01/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گل فروشی های تاپ و درجه یک تهران از مجموع 0 امتیاز