استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد آدرس شان اینجاست

بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد آدرس شان اینجاست
بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد آدرس شان اینجاست : دفتر ازدواج 171 ، دفتر ازدواج 233 ، دفتر ازدواج 338 ، سالن عقد و دفتر ازدواج شادی ، دفتر ازدواج و سالن عقد اکسیر ، دفتر ازدواج 276 ، دفتر ازدواج آيين مهرووفا ، دفتر ازدواج 32 ، سالن عقد و دفتر عقد ایما (سالن عقد شرق تهران) ، سالن عقد مشیری ، تشریفات عقد و نامزدی لاریس (لوکس - لاکچری) ،






















----------------------------------------
دفتر ازدواج 171
(تهران - غرب)
171 Marriage Office
دفتر ازدواج 171 در یکی از بهترین مناطق تهران (شهرک غرب) واقع شده است که رفت و آمد و دسترسی به آن کاملا آسان و خوب است.
ورودی دفترخانه کاملا زیبا و گل کاری شده است و فضای داخلی آن نیز شیک و مدرن است. سفره عقد و مبلمان آن حس مثبت و پر انرژی را برای زوجین همراه دارد. ضمنا سردفتر جناب آقای غلامی هستند که فردی غیر معمم اند.
این دفترخانه با دارا بودن 2 سالن عقد و سفره عقدهای متفاوت و شیک برای برگزاری مراسم عقد 20 الی 60 مهمان کاملا مناسب می باشد.
----------------------------------------
دفتر ازدواج 233
(تهران - شمال غرب)
Marriage Office 233
 دفتر عقدی که قابلیت انجام مراسم با 50 نفر را نیز دارد .سر دفتر محترم این دفتر ، جناب آقای ناصر محمدی هستند که معمم نیستند .
----------------------------------------
دفتر ازدواج 338
(تهران - غرب)
Marriage Office 338
 دفتر ازدواج 338 که در سمت غرب تهران است یکی از مطرح ترین دفترخانه های سعادت آباد است . سر دفتر این دفتر آقای علی خجسته فر هستند که معمم نیستند .
----------------------------------------
سالن عقد و دفتر ازدواج شادی
دفترازدواج337 با 20 سال سابقه در امر ثبت ازدواج، مشاوره حقوقی برای زوجین، می باشد.
سالن عقد و دفتر ازدواج شادی، دارای سالن اداری و همچنین سالن عقد مجزا است.ظرفیت این سالن 35 نفر می باشد.از شاخصه های سالن عقد و دفتر ازدواج شادی،تنظیم سند ازدواج و تحول سند در کوتاهترین زمان در محل دفترخانه است.
مدیریت این دفتر آقای سید ناصر موسوی می باشد که ایشان بیست سال در این زمینه سابقه و با دست معروف بخیرشان زوج های زیادی رو عقد نموده و بسیاری از دوستان هنرمندمان نیز به خطبه خواندن ایشان اعتقاد خاصی دارند.
از ویژگی های خدمات سالن عقد و دفتر ازدواج شادی شمع آرایی، گل آرایی، رقص نور، موزیک، پذیرایی های منعطف:شیرینی،شام، عکاس و فیلمبردار خانم،ودر نهایت هزینه ی مناسب می باشد.
----------------------------------------
.دفتر ازدواج و سالن عقد اکسیر
(تهران - غرب)
سالن عقد لوکس در غرب تهران
سالن عقد اکسیر vip بزرگترین، شیکترین و مجلل ترین سالن عقد غرب تهران با ظرفیت از 20،50،70،110و180نفر پذیرای انواع مراسم نامزدی، عقد، بله برون حنابندان می باشد. این سالن عقد دارای 2 فضای متفاوت در غرب تهران است. سرو انواع نوشیدنی های سردو گرم،شمع ارایی ویژه، گل ارایی با استفاده از جدیدترین و به روزترین متد دنیا در سبک های مختلف دکوراسیون مانند سبک لاکچری و سبک روستیک، موسیقی زنده، سرو شام و ناهار با منوهای متنوع و با لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع سالادها، دسرها و فینگرفودهای رنگارنگ و هیجان انگیز و به صورت دیس پرس یا سلف سرویس،عکاسی و فیلمبرداری با بهترین و حرفه ای ترین تیم های هنری، سالن عقد اکسیر را به یکی از لوکس ترین سالن های عقد تهران تبدیل نموده است.
مدیریت بسیار خوش برخورد و پرسنل اموزش دیده و حرفه ای و بالاترین سطح بهداشتی و پذیرایی از میهمانان در سالن عقد اکسر همراه با ایده پردازی و اجرای انواع مراسم در این سالن زیبا، هر عروس و دامادی را برای انتخاب این سالن ترغیب می نماید. سالن عقد اکسیر با ارائه تخفیفات ویژه به زوج های جوان و آرزوی سعادت و خوشبختی پایدار برای آنها، رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید از 10 درصد تخفیف ویژه کاربران بزمینه در دفتر ازدواج اکسیر استفاده کنید. در این دفتر ازدواج شما بدون هیج دغدغه ای مراسم عقد خود را برگزار کنید.
----------------------------------------
دفتر ازدواج 276
تهران
دفتر عقد و ازدواج
 انتخاب دفتر عقد بزرگ و زیبا با سفره عقد شیک و دکوراسیون تمیز و مدرن یکی از اولین انتخاب هایی است که در جریان برنامه ریزی برای مراسم عقد و عروسی باید داشته باشید. دفتر عقد 276 یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در این زمینه داشته باشید زیرا امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی عروس و داماد، دسترسی راحت و درنظر گرفتن امکانات حمل و نقلی برای افراد سالخورده و راهرو ویلچر، سالن عقد بزرگ و با ظرفیت حداقل 25 نفر، گل ارایی و شمع ارایی و امکان برگزاری مراسم و پخش موسیقی و امکانات صوتی خوب و دکوراسیون بسیار شیک و جذاب این دفتر عقد را برای برگزاری مراسم مبارک و خوش یمن عقد رسمی و محضری بسیار مناسب نموده است.
----------------------------------------
دفتر ازدواج آيين مهرووفا
تهران
Mehrovafa Marriage Office
دفتر ازدواج آئین مهر و وفا
مجموعه دفاتر ازدواج آيين مهرووفا با دو شعبه ىر شمال و شمال غرب تهران آماده ارايه كليه خدمات مربوط به مراسم عقد شما عزیزان می باشد.در طول 5 سال خدمات رسانی به مشتریان گرامی مفتخر هستیم که با تغییرات دکوراسیون سفره و سالن هر سه ماه همچنان مطابق استاندارد های روز و سلایق شما گام برداریم.
شعبه سعادت آباد با 50 نفر ظرفیت و شعبه مرزداران با 60 نفر در سالن و 40نفر در فضای باز اختصاصی (روف گاردن با طراحی روستیک) آماده برگزاری مراسم عقد و همچنین پذیرایی شام و یا ناهار است.
در شعب آیین مهرو وفا شما می‌توانید از خدمات زیر استفاده نمایید:
* مشاوره رایگان حقوقی زوجین در خصوص شرایط ضمن عقد
* امکان انتخاب عاقد روحانی و یا غیرروحانی
* انتخاب تم گل آرایی سفره و همچنین گل آرایی طبیعی فضای سالن،فضای بازو سفره عقد
* گروه های متنوع اجرای موسیقی زنده
* عکاسی و فیلم برداری و آتلیه اختصاصی
* شمع آرایی و بادکنک آرایی و نورپردازی،مه سرد
* پذیرایی توسط مهمانداران مجرب با منو شام ، ناهار و یا میوه ، شیرینی ، نوشیدنی و ...
همچنین از خدماتی که شعب مهرووفا برای شما عزیزان ارائه می نماید شامل:
اعزام عاقد جهت ثبت رسمی و برگزاری خطبه عقد در منزل و یا مراسم عروسی و نامزدی
اعزام عاقد آریایی خانم و یا اقا جهت برگزاری مراسم نمادین پیمان آریایی
همچنین اجرای صفر تا صد مراسم نامزدی عقد و یا عروسی در منازل باغ و یا سالن های اجتماعات
ساعت کاری مجموعه همه روز هفته از 10صبح الی 20عصر با هماهنگی قبلی
شعبه اول: تهران، مرزداران غربی، خیابان ابراهیمی، خیابان الوند 13، ضلع غربی برج الوند، سالن عقد و دفتر ازدواج مهرووفا
02144386800
02144386700
09120146570
شعبه مرزداران: مرزدارن خیابان 35 متری لاله، خیابان بوستان ششم شرقی، نبش بوستان پنجم شرقی، پلاک 36، واحد5
02188060800
09024460800
----------------------------------------
دفتر ازدواج 32
 دفتر عقد 32 واقع دا خیابان پاسداران ، دفتر خانه ای خیلی شیک و خوب برای مراسم شما است . دفتر خانه در طبقه ی اول واقع شده که آسانسور نداشت ولی زیاد هم پله نداشت .
در کنار دفتر خانه و در همان طبقه هم آتلیه بود و هم آرایشگاه عروس که هر دو نمونه کارها و فضای عالی ای داشتند . اگر از تمام مجموعه ( دفترخانه ، آتلیه و آرایشگاه عروس ) استفاده کنید تخفیف خوبی میدادند .
----------------------------------------
سالن عقد و دفتر عقد ایما (سالن عقد شرق تهران)
(تهران - شرق)
بزرگ ترین سالن عقد شرق تهران
دفتر ازدواج وسالن عقد ایما
بزرگ ‌ترین و لاکچری ترین سالن عقد شرق تهران، با تمام امکانات پذیرایی، نهار و شام
سالن عقد ایما واقع در خیابان دماوند و منطقه شرق تهران، بزرگ‌ترین و شیک‌ترین سالن عقد در ایران است که با ظرفیت 50، 70، 90 و 120 نفر آماده پذیرایی از شما عزیزان است.
امکانات و ویژگی های سالن عقد و دفتر ازدواج ایما:
1- پذیرایی شام، نهار، میوه و شیرینی
2- موزیک زنده
3- گل آرایی طبیعی
4- شمع آرایی
5- فیلمبرداری و عکاسی. آتلیه حرفه‌ای
6- عاقد تشریفاتی
7- نوشیدنی گرم و سرد
8- بالابر مخصوص سالمندان
9- جای پارک مناسب
آدرس: خیابان دماوند، پل خاقانی به سمت سه راه تهرانپارس، نبش سعید عرب، طبقه بالای فروشگاه کوروش، سالن عقد ایما ( شرق )
----------------------------------------
تشریفات عقد و نامزدی لاریس (لوکس - لاکچری)
(تهران - شمال)
شیک ترین سالن عقد نیاوران
عقد و نامزدی لاریس
مجموعه عقد و نامزدی لاریس با سابقه درخشان در تشریفات عقد و نامزدی
***
عقد تشریفاتی لاریس با داشتن سالن‌ عقد متفاوت و سفره عقد زیبا انتخاب را برای عروس و دامادهای عزیز برای هرچه بهتر و به یادماندنی‌تر کردن شب زندگیشان آسان کرده است. عقد تشریفاتی لاریس با کادری مجرب که به صورت تخصصی به اجرا و برگزاری مراسم عقد و نامزدی پرداخته است و پرسنل دوره دیده در امر پذیرایی آماده خدمت رسانی به مهمان‌های گرامی شما می‌باشد.
از مزیت‌های برگزاری عقد در سالن عقد لاریس، لوکیشن‌های زیبا و متنوع برای ثبت لحظات زیبای شما می‌باشد، در این سالن شما علاوه بر فضای عقد زیبا، فضای باز فوق العاده برای عکاسی کنار استخر دارید. شما عزیزان می‌توانید تمامی اکسسوری های لازم از جمله دسته گل عروس، گیفت عروسی، تابلو یادبود عروسی و هرچیزی که برای مراسم خود احتیاج دارید را از همین مجموعه تهیه کنید. از جمله امکانات این سالن عقد میتوان به موراد زیر اشاره کرد:
1- فضای عقد بسیار خاص و لوکس
2- امکانات پذیرایی و شام
3- فضای بسیار عالی برای عکاسی و فیلم برداری
4- آتلیه حرفه ای مستقر در سالن
5- تنوع بسیار بالا در مانتو عقد و تور عروس
6- گیفت عروسی
7- تابلو یادبود
8- دسته گل عروس و گل آرایی عروس
9- بهترین تیم آرایش عروس و داماد در مجموعه
از دیگر مزیت‌های این سالن عقد، فضای پارک بسیار مناسب و پارکبان برای مدیریت فضاهای پارک است.
----------------------------------------
سالن عقد مشیری
تهران
لوکس ترین سالن عقد تهران
 سالن عقد مشیری، متفاوت ترین و لوکس ترین سالن عقد تهران
سالن عقد مشیری با داشتن فضاها و لوکیشن های خاص و متفاوت، زیباترین مراسم عقد را برای شما عزیزان برگزار می‌کند. یکی از خاص ترین لوکیشن ها و سالن های عقد مشیری، در کشتی رویال لانژ و بر روی دریاچه خلیج فارس است. متفاوت ترین عقد بر روی آب ...
سفره عقد یکی از پرمعناترین و زیباترین سنت های ایرانی است که در عین یکه تازی مدرنیته در رسم و رسوم مربوط به ازدواج و عروسی، همچنان با قوت و قدرت زنده است و کمتر عروسی بدون چیدن سفره عقد به خانه بخت می رود بنابراین انتخاب زیباترین و بهترین سفره عقد و هم خوانی رنگ بندی آن با رنگ بندی دکوراسیون عروسی یکی از مهم ترین کارهای مربوط به برنامه ریزی مراسم عقد و عروسی است. آمیختگی سنت و مدرنیته و در آغوش کشیدن ذوق و هنر توسط مفاهیم معنوی و مادی در سفره عقد باعث شده است تا سفره عقد به یکی از زیباترین المانهای جشن عقد تبدیل گردد.
سالن عقد مشیری در کشتی رویال لانژ که در دریاچه خلیج فارس تهران واقع شده است، نمونه ای درجه یک و پیشرو در بین سالن های عقد فاخر و مجلل می باشد که شناور شدن ان بر امواج آب، از مراسم عقد رسمی و محضری شما، مراسمی رویایی و بی نظیر می سازد. دسترسی آسان، دکوراسیونی زیبا و رمانتیک، امکان پخش موسیقی و ویژگی منحصر بفرد شناور بودن روی آب باعث شده است تا بسیاری از زوج های جوان، سالن عقد مشیری را برای لحظات هم قسم شدن برای بستن پیوندی ناگسستنی، انتخاب نمایند.
در سالن عقد مشیری از مراسم عقد خود، خاطره ای فراموش ناشدنی و منحصربفرد بسازید.
----------------------------------------


سالن عقد نشان
سالن عقد اسپرلوس
سالن عقد هرمس
سالن عقد تشریفاتی
سالن عقد خاطره
سالن عقد کلبه خوشبختی
سالن عقد ایما
سالن عقد با شام
سالن عقد ایرانیان
سالن عقد اصفهان
سالن عقد اردبیل
سالن عقد ایرن
سالن عقد ارومیه
سالن عقد الماس
سالن عقد با ظرفیت بالا
سالن عقد بوشهر
سالن عقد بهشت برازجان
سالن عقد بزمینه
سالن عقد بابل
سالن عقد باران
سالن عقد برازجان
سالن عقد بیناتس
سالن عقد با شام کرج
سالن عقد پرنس
سالن عقد پیوند
سالن عقد پرنیان
سالن عقد پاسداران
سالن عقد پیوند اصفهان
سالن عقد پیروزی
سالن عقد پونک
سالن عقد پیوند مهر دریا
سالن عقد پاکدشت
سالن عقد پیوند مهرافزا
سالن عقد تبریز
سالن عقد تهران
سالن عقد ترنج
سالن عقد تشریفاتی هرمس
سالن عقد تخت جمشید
سالن عقد تشریفات
سالن عقد تالار دانیال تبریز
سالن عقد تهران نو
سالن عقد جنوب تهران
سالن عقد جنت آباد
سالن عقد جردن
سالن عقد جمکران
سالن عقد جهرم
سالن عقد جهانشهر
سالن جشن عقد
اتاق عقد جمکران
اتاق عقد جنوب تهران
اتاق عقد جنت آباد
سالن عقد چهاردانگه
سالن عقد چالوس
سالن عقد در چالوس
سالن عقد حرم امام رضا
سالن عقد حرم حضرت معصومه
سالن عقد حرم شاهچراغ
سالن عقد حاج آقا طلایی
سالن عقد حکیمیه
سالن عقد حرم
اتاق عقد حرم حضرت معصومه
اتاق عقد حرم امام رضا
اتاق عقد حرم عبدالعظیم
اتاق عقد حرم حضرت عبدالعظیم
سالن عقد خاطره در اصفهان
سالن عقد خاطره اصفهان
سالن عقد خیابان پیروزی
سالن عقد خمینی شهر
سالن عقد خانه سفید زنجان
سالن عقد خاطره در اهواز
سالن عقد خاطره در شیراز
سالن عقد خیابان دماوند
سالن عقد در شرق تهران
سالن عقد در شیراز
سالن عقد در اصفهان
سالن عقد در تبریز
سالن عقد در اهواز
سالن عقد در تهرانپارس
سالن عقد در رشت
سالن عقد رشت
سالن عقد رویال قم
سالن عقد رویال
سالن عقد رویال بابل
سالن عقد رو باز
سالن عقد رز سفید جهرم
سالن عقد روف گاردن
سالن عقد راد کرج
سالن عقد زنجان
سالن عقد زرین تهرانپارس
سالن عقد زیبا در تهران
سالن عقد زرین تهران
سالن عقد زعفرانیه
سالن عقد زیتون
سالن عقد زنبق
اتاق عقد زرین
اتاق عقد زیبا
سالن عقد ژالان
سالن عقد سپید
سالن عقد ساری
سالن عقد سروش کرج
سالن عقد سعادت آباد
سالن عقد سروش
سالن عقد سوربان
سالن عقد ستارخان
سالن عقد سجادی اردبیل
سالن عقد سپید بخت
سالن عقد ساقدوش
سالن عقد شیک
سالن عقد شیک در شیراز
سالن عقد شمال تهران
سالن عقد شیک در مشهد
سالن عقد شیراز
سالن عقد شهرک غرب
سالن عقد شیک در اصفهان
سالن عقد شهرری
سالن عقد صدف
اتاق عقد صدف
سالن عقد یاس سفید صومعه سرا
سالن عقد طلایی
سالن عقد طلایی پاسداران
اتاق عقد طلایی
سالن عقد قصر طلایی
طراحی سالن عقد
طرح سالن عقد
طراح سالن عقد
سالن عقد ظرفیت بالا
سالن عقد عرشیان
سالن عقد عرشیان کرج
سالن عقد عمارت ماندگار
سالن عقد عظیمیه کرج
سالن عقد علوی
اتاق عقد عروس
اتاق عقد عمارت زرین
اتاق عقد عمارت دانیال
اتاق عقد عروس و داماد
سالن عقد و عروسی ایرانیان استان آذربایجان شرقی، تبریز
سالن عقد غرب تهران
سالن عقد غرب
اتاق عقد غرب تهران
سالن های عقد غرب تهران
سالن عقد در غرب
سالن عقد فرش قرمز خمینی شهر
سالن عقد فلکه اول تهرانپارس
سالن عقد فلوریا
سالن عقد فلوریا قم
سالن عقد فضای باز آریا
سالن عقد فردیس
سالن عقد فرنیک اصفهان
سالن عقد فرمانیه
سالن عقد فیروزه
سالن عقد قم
سالن عقد قزوین
سالن عقد قائمشهر
سالن عقد قیمت مناسب
سالن عقد قصر سپید
سالن عقد قریشی
اتاق عقد قم
اتاق عقد قصر طلایی
اتاق عقد قصر پارسه
سالن عقد کرج
سالن عقد کژال برازجان
سالن عقد کرمانشاه
سالن عقد کلبه قم
سالن عقد کلبه خوشبختی آمل
سالن عقد کلبه آرزوها
سالن عقد کلبه خوشبختی تهران
سالن عقد کاشان
سالن عقد گلستانه رشت
سالن عقد گرمدره
سالن عقد گرگان
سالن عقد گلستانه
سالن عقد گلپایگان
سالن عقد گنبد
اتاق عقد گلسار رشت
اتاق عقد گرگان
سالن عقد راد گلشهر
سالن عقد لیلیان
سالن عقد لاریس
سالن عقد لاکچری
سالن عقد لاکچری در تهران
سالن عقد لیندا
سالن عقد لاکچری پاسداران
سالن عقد لوکس
سالن عقد لیلیان در قم
سالن عقد لنگرود
سالن عقد ماهور
سالن عقد مهرگان
سالن عقد مشهد
سالن عقد مهر دریا
سالن عقد ملاصدرا
سالن عقد مهرافزا
سالن عقد مهرآذین
سالن عقد مشیری
سالن عقد محضری
سالن عقد نفس
سالن عقد نسیم برازجان
سالن عقد نقره کرج
سالن عقد نیاوران
سالن عقد نارمک
سالن عقد نیروهوایی
سالن عقد نگین شمال رشت
سالن عقد نشاط
سالن عقد نی نی سایت
سالن عقد و ازدواج
سالن عقد وصال برازجان
سالن عقد و دفتر ازدواج نشان tehran province tehran
سالن عقد وی ای پی
سالن عقد ورمزیاری تبریز
سالن عقد و ازدواج آدخت
سالن عقد و دفتر ازدواج
دفتر و سالن عقد آسمان استان البرز، کرج
دفتر و سالن عقد اسمان در کرج
دفتر و سالن عقد آسمان
دفتر و سالن عقد کرج
دفتر و سالن عقد آسمان alborz province karaj
دفتر ازدواج و سالن عقد اکسیر
دفتر ازدواج و سالن عقد
دفتر ازدواج و سالن عقد نشان
سالن عقد هیرمان
سالن عقد همدم
سالن عقد هور
سالن عقد هانی مون
سالن عقد هیرا
سالن عقد هانیه بوشهر
سالن عقد هتل کادوس
سالن عقد هفت شهر عشق
سالن عقد هروی
سالن عقد یاسین
سالن عقد یاسین تهرانپارس
سالن عقد یاقوت ارومیه
سالن عقد یزد
سالن عقد یادمان کرج
سالن عقد در یزد










تاریخ درج: 1398/11/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد آدرس شان اینجاست از مجموع 0 امتیاز