استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات عروسی تالار

تشریفات عروسی تالار
تشریفات عروسی تالار : قیمت تشریفات تالار عروسی  ،  تالار تشریفات عروسی شهریار ،  تالار تشریفات عروسی مجلل  ،  تالار تشریفات عروسی پرنسس  ،  تشریفات باغ و تالار عروسی  ،  تالار تشریفات عروسی غرب  ،  تالار عروسی تشریفات تهرانپارس ،  آدرس تالار تشریفات عروسی در تهران ،  تالار تشریفات عروسی شرق ، تالار تشریفاتی تهران و کرج ،
















----------------------------------
البته مهم ترین شرط آن بررسی و مطابقت آن با سلیقه و خواسته ی عروس ها و داماد ها است. آن ها با بررسی سلایق و بودجه ای که عروس و دامادها در نظر گرفته اند، بهترین گزینه ها را پیشنهاد می دهند.
 
نخستین کاری که توسط موسسات تشریفات مجالس عروسی باید انجام شود معرفی و انتخاب یک باغ عروسی ، تالار پذیرایی و یا باغ تالار است که نسبت به فصل برگزاری مراسم ، میزان بودجه ، تعداد مهمانان، سلیقه ی عروس و داماد، نوع مراسم و نحوه ی برگزاری مراسم عروسی بهترین گزینه ممکن را پیشنهاد خواهند داد. به عنوان مثال در فصل پاییز و زمستان و ابتدای بهار که سردی هوا و احتمال بارندگی وجود دارد، گزینه مناسب تالار عروسی خواهد بود و در نیمه دوم فصل بهار و فصل تابستان می توان از بین تالار ، باغ عروسی و یا باغ تالار گزینه مناسب را انتخاب نمود.
تالار پزیرایی
 
از دیگر وظایف و کارهای موسسات تشریفاتی مدیریت، تزئین اتاق عقد عروس ، گل آرایی جایگاه عروس و داماد و ماشین عروس با توجه به سلیقه وخواسته های عروس و داماد می باشد ، که البته فراهم نمودن ماشین عروس هم توسط این موسسات صورت می گیرد.
معرفی یک گروه موسیقی مناسب با معیارها ، سلایق و اعتقادات عروس و داماد، از جمله کارهایی است که موسسات خدمات مجالس باید انجام دهند.
معرفی و انتخاب یک آتلیه عروسی خوب با فضای زیبا جهت عکس های عروس و داماد از دیگر وظایف آنها می باشد. آتلیه و عمارت عکاسی برای تمام عروس و دامادها اهمیت زیادی دارد زیرا تمام لحظه ها و خاطرات زیبای مراسم عروسی توسط آتلیه ثبت می گردد و موسسات تشریفات مجالس موظف هستند با توجه به خواسته ها ، نیازها و سلیقه و بودجه ی عروس و داماد بهترین گزینه ممکن را به آنها معرفی نمایند.
معرفی یک فروشگاه کارت عروسی خوب با تنوع زیاد در کارت ها به عروس و دامادها از دیگر کارهای این موسسات می باشد.
 
باغ تالار
معمولا انتخاب آرایشگاه عروس جزو سخت ترین کارهای عروس خانم هاست و موسسات تشریفات عروسی باید سالن زیبایی خوب و متناسب با سلیقه و بودجه عروس خانم ها را معرفی نمایند. همچنین این موسسات در انتخاب آرایشگاه داماد نیز می توانند گزینه مناسب را پیشنهاد دهند.
در کنار سالن زیبایی خرید لباس عروس نیز برای عروس خانم ها بسیار اهمیت دارد و برای یافتن و انتخاب مزون عروس ، موسسات تشریفاتی باید به عروس خانم ها یاری کنند ، تا لباس عروس متناسب با سلیقه و بودجه خود را در کمترین زمان ممکن تهیه نمایند.
معرفی شیرینی فروشی خوب برای تهیه کیک عروسی و شیرینی مراسم به عروس دامادها هم از دیگر وظایف تیم تشریفاتی می باشد.
اما مهم ترین وظیفه موسسه تشریفات مجالس عروسی کترینگ عروسی است و موظف هستند تا کلیه خدمات پذیرایی شامل سرو غذا ، میوه و شیرینی ، استفاده از تم عروسی مناسب ،ظروف پذیرایی شیک و زیبا واستفاده از رومیزی های متناسب با تم عروسی و ... را تدارک ببیند.

در برگزاری مراسم عروسی یکی از چیزهایی که بخش بزرگی از کیفیت عروسی شما را تعیین می‌کند انتخاب تشریفات مجلس عروسی است.

اگر تشریفات خوبی را انتخاب کنید خانواده و مهمان هایتان خاطره ای خوب از عروسی باشکوه و زیبای شما خواهند داشت ولی اگر تشریفات مناسبی انتخاب نکنید و یا هنگام بستن قرارداد با تشریفات مجالس عروسی خوب دقت به خرج ندهید ممکن است پشیمانی های زیادی برایتان پیش بیاید. قبل تر برایتان از ویژگی های یک تشریفات عروسی خوب  و راهنمای انتخاب تشریفات با قیمت مناسب نوشته بودیم و از آنجایی که کارهایی مثل قرارداد بستن با تشریفات عروسی از آن دسته کارهایی هستند که معمولاَ یک بار در زندگی‌تان انجامشان می‌دهید، بهتر است از قبل خوب دقت کنید تا همه چیز به بهترین نحو پیش برود، بنابراین ما در آینه شمعدون تصمیم گرفتیم هر چیزی که برای بستن قرارداد با تشریفات مجالس عروسی باید بدانید را برایتان بنویسیم تا به شما کمک کنیم.

 
چه چیزهایی باید در قرارداد با تشریفات مجالس عروسی ذکر شود؟

مثل هر قرارداد حقوقی دیگری که بین افراد مختلف منعقد می‌شود، قرارداد تشریفات مجالس هم به دو بخش تقسیم می‌شود، اطلاعات طرفین عقد و موضوع قرارداد. هنگام بستن قرارداد باید دقت کنید که مشخصات شما و تشریفات عروسی‌تان به درستی و با جزئیات نوشته شده است، از آنجایی که معمولاَ موسسات تشریفات قرارداد از پیش آماده شده به شما می‌دهند دقت کنید که مشخصات خودتان را درست بنویسید و شماره تماسی را در اختیارشان بگذارید که به شما دسترسی بیشتری داشته باشند. موضوع قرارداد خدماتی است که قرار است در روز عروسی به شما ارائه شود، در این قسمت باید تمامی خدمات با جزئیات و توضیحات کامل ذکر شود، برای مثال اگر شما منوی شماره یک غذا را انتخاب کردید اما چند مورد از پیش غذاهای آن را به دلخواهتان تغییر دادید باید تمام این تغییرها ذکر شود، همچنین جنس و نوع مواد غذایی مورد استفاده را تا حد امکان به طور شفاف مشخص کنید.

قرارداد با تشریفات مجالس عروسی
مطمئن شوید که تشریفات عروسی شما فکر همه جای کار را کرده است

یک خبر بد برایتان داریم، در روز عروسی ممکن است خیلی چیزها مطابق انتظارات شما پیش نرود، پس بهتر است از قبل خودتان را آماده کنید. بهتر است هنگام بستن قرارداد با تشریفات مجالس عروسی در مورد چیزهایی مثل داشتن برق اضطراری،داشتن فضای جایگزین در صورتی که تالار شما مشکل پیدا کرد و … بپرسید.

 
نوع پوشش خدمه چگونه است؟

یکی از چیزهای مهم در انتخاب تشریفات عروسی مناسب پوشش خدمه است، اگر از قبل خدمات و پوشش خدمه تشریفاتی‌تان را در جشن دیگری دیده اید، مطمئن شوید که پوشش خدمه در جشن شما همانطور است که توافق شده بود.

 
زمان برگزاری جشن را دقیق ذکر کنید

هنگام عقد قرارداد با تشریفات مجالس عروسی ساعت شروع و پایان جشنتان را بصورت دقیق ذکر کنید، چرا که برای مثال ممکن است برای نیم ساعت اضافه ای که جشن شما طول بکشد مجبور به پرداخت مبلغ اضافه ای شوید، حتی دیده شده که بعضی از موسسات و تالارها در چنین حالتی برق های سالن را کم میکنند تا جشن شما زودتر تمام شود.

 
از مدیریت سالن راجع به محدودیت های خاص بپرسید

بعضی از تالارها در مواردی مثل ریختن نقل و پولک روی سر مهمان ها ممنوعیت دارند و ممکن است برای چنین مواردی از شما هزینه نظافت اضافه بگیرند، بنابراین بهتر است از قبل در این باره سوال کنید.

قرارداد با تشریفات مجالس عروسی
نحوه پرداخت هزینه هزینه های جانبی اضافه

اگر نحوه پرداخت خاصی مدنظر شماست باید دقیق و با سررسید های مشخص در قرارداد مشخص شود، معمولاَ نحوه پرداخت هزینه در موسسات تشریفات مجالس به این صورت است که یک سوم کل مبلغ در هنگام عقد قرارداد پرداخت می‌شود، یک سوم چند روز قبل از مراسم و یک سم دیگر در پایان مراسم عروسی. حتما حواستان باشد که در صورتی که می‌خواهید از امکانات خاصی مثل آتش بازی یا بخار یخ خشک و … استفاده کنید هزینه ی کاملی که هر دو طرف بر آن توافق دارند ذکر شود.

 
شرایط نگهداری غذاهای عروسی

اگر شما تصمیم گرفته اید که کیک عروسی‌تان را از جای دیگری تهیه کنید مطمئن شوید که یخچال و مکان نگهداری مناسب داشته باشند. همچنین یک نکته ی مهم درباره غذاهای عروسی: حتما از قبل مشخص کنید که میخواهید ظرف یکبار مصرف برای مهمان هایتان باشد یا ظرف های مخصوصی که بعد از اتمام مراسم بتوانید با خودتان ببرید، چرا که اگه ظرفی نداشته باشید و از قبل هم برای ظرف های یکبار مصرف هماهنگ نکرده باشید، سالن مسئولیتی در قبال غذاهای باقی مانده ندارد.

قرارداد با تشریفات مجالس عروسی

امیدواریم که دانستن این موارد بتواند به شما در داشتن یک عروسی با شکوه و رویایی کمک کند. توصیه ی دیگری به بقیه عروس و داماد ها دارید؟ برایمان بنویسید.


در این مقاله قصد داریم من باب چگونگی انتخاب تشریفات مجالس و باغ تالار و خدماتی که از سوی شرکت ها و موسسات برگزار کننده مجالس عروسی ارائه می شود برای شما عزیزان صحبت کنیم. مراسم عروسی یکی از مهم ترین وقایع زندگی هر فرد است که می تواند از خاطره انگیز ترین روز های عمر عروس و داماد ها باشد.

قبل از مطلب اصلی چند نکته:

امیدوارم مطالبی که منتشر میشود مورد استقبال شما قرار بگیرد ولی این بستگی به شما هم دارد که مجموعه ما را برای خدمات رسانی بهتر و تولید محتوای غنی تر یاری کنید. پس از شما عزیزان خواهش میکنیم(بله دقیقا خود شما) که بعد از مطالعه مطالب ، نظر خود و نیازهای خود را در انتهای همان مطلب یا مقاله درج کنید.(بی نهایت∞سپاس)

در باب مطالب و مقالات سعی میکنیم مطالب به اطلاعات شما کاربران عزیز کمک شایانی کند تا انتخابی درست برای انتخاب موسسه خدماتی داشته باشید و صرفا این اطلاعات و مقالات را از روی رفع تکلیف در سایت منتشر نمی کنیم.پس به قسمت مقالات سایت حتما سر بزنید.

مطالب را هم در شبکه های اجتماعی خود میتوانید به اشتراک بگذارید(لطفا بگذارید 🙂  ،کار ما رو راحت تر کنید…

البته در چند فرمت مطالب منتشر میشود که انتخاب راحت تری داشته باشید …

خوب دیگه بریم سراغ مطلب اصلی:

زوج ها برای تقسیم کردن شادی پیوند خود با دوستان و آشنایان و اقوام اقدام به برگزاری جشن عروسی می کنند و با دعوت کردن عزیزان خود به این مراسم آن ها را در این شادی شریک می کنند.

این مراسم همیشه برای خانواده ها و عروس داماد از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و زیبا برگزار شدن آن خاطره ای فوق العاده را در ذهن عزیزان شما رقم می زند.

رقم خوردن یک شب زیبا و بدون مشکل در مراسم عروسی و برگزاری صحیح این مراسم از دغدغه های زوج های جوان به شمار می رود چرا که این مراسم ممکن است تنها یکبار در زندگی آن ها رخ دهد.

از دغدغه های تازه عروس و داماد ها این است که برای مراسم عروسی خود چه کار هایی باید انجام دهند؟! اساسا این مشکل برای زوج ها وجود دارد که نمی دانند برای برگزاری و هماهنگ کردن یک مراسم از کجا باید شروع کنند.
تشریفات در برگزاری مراسم عروسی

امروزه موسساتی تحت عنوان موسسات خدمات مجالس وجود دارند که آماده خدمت رسانی به زوج ها هستند. زوج ها می توانند با مراجعه به این موسسات از مشاوره متخصصان آن ها بهره ببرند و با عقد قراردادی با آن ها, درخواست برگزاری مراسم و به عهده گرفتن تشریفات مراسم را از آنها داشته باشند.

البته شایان ذکر است که این موسسات بخشی از خدماتشان مربوط به زوج ها ( عروس و داماد ها ) می شود ولی مراسم و خدماتی نظیر: برگزاری افتتاحیه ها و همایش ها ، جشن های مناسبتی مثل تولد و …. را نیز انجام میدهند که در مطالب بعدی به این موارد می پردازیم.

توجه داشته باشید که به مجموعه عوامل که در یک جشن عروسی صرفا برای زیبایی و نظم هر چه بیشتر به کار رفته شود تشریفات مراسم عروسی می گویند.

میزبان ها با محول کردن این امر به موسسات و متخصصان آن ها در امر عروسی و برگزاری آن با خیالی راحت به دیگر کارهای خود می رسند.
خدمات برگزاری مراسم عروسی

تا اینجا گفتیم که عروس و داماد ها می توانند از موسسات در برگزاری مراسم خود کمک بگیرند تا جشن عروسی آن ها با تخصص و آرامش خاطر بیشتری برگزار شود.

اما خدماتی که موسسات برگزار کننده مجالس ارائه می دهند شامل چه چیزهایی می شود؟

برخی از این خدماتی که از سوی این موسسات ارائه می شوند عبارتند از اجاره باغ ، باغ تالار ، اجاره سالن اجتماعات یا محل برگزاری مراسم، تزیین و دکوراسیون محل برگزاری مراسم، تهیه غذا، گل آرایی مراسم، ماشین عروس، معرفی گروه موسیقی، معرفی عکاس و فیلمبردار حرفه ای و … .
در ادامه به شرح چند مورد از این خدمات می پردازیم.
معرفی و اجاره باغ تالار

یکی از اساسی ترین مسائل در برگزاری مراسم عروسی که باید درباره ی آن تصمیم گیری شود محل برگزاری عروسی است. به طور کلی عروسی ها در سالن های سرپوشیده و یا در باغ عروسی برگزار می شوند.

موسسات برگزار کننده مراسم عروسی با در نظر گرفتن موارد مختلف مانند فصلی که قرار است مراسم در آن برگزار شود و تعداد مهمان ها و … چند مورد را به زوج ها پیشنهاد می کنند و با توجه به خواسته ی آن ها با یکی از موارد پیشنهادی اقدام به عقد قرار داد می کنند.

باغ تالار

باغ تالار
معرفی عکاس و فیلمبردار حرفه ای

از موارد حائز اهمیت برای عروس و داماد ها عکس های مراسم است که این عکس ها یادآور خاطره های این شب عزیز خواهد بود. به دلیل اهمیت در کیفیت عکس برداری و فیلمبرداری انتخاب عکاس و فیلم بردار سخت خواهد بود؛ بنابراین وظیفه ی موسسه تشریفاتی این است که اقدام به معرفی و انتخاب عکاس و فیلمبردار حرفه ای برای ثبت لحظه لحظه این شب زیبا کند.
گل آرایی مراسم

گل آرایی در برگزاری مراسم عروسی اهمیت زیادی دارد زیرا گل آرایی زیبا باعث شورانگیز شدن مراسم عروسی خواهد شد. گل آرایی مراسم عروسی شامل گل آرایی میز های پذیرایی، اتاق عقد، میز عروس و داماد و … می شود.

گل آرایی چهره ی سالن و باغ را عوض میکند ، مخصوصا هنگامی که از ترکیب رنگ های متفاوت گل استفاده میشود و همچنین بوی گلی که در سالن میپیچد بسیار فضا را دل انگیز میکند.

دیزاین و چیدمان روستیک

دیزاین و چیدمان روستیک
کترینگ مجهز

مورد بسیار مهمی که در هر مراسم و مجلسی از اهمیت شایانی برخوردار است کترینگ تهیه غذای مجهز است که شام دلچسبی را برای مهمانان تدارک ببیند. کیفیت مواد مصرفی در تهیه غذا بسیار مهم است و دارا بودن سرآشپز ماهر اصلی اساسی در طبخ غذا.تنوع غذا ها بسته به انتخاب میزبان در قرار داد ذکر میشود .

موسسات تشریفاتی به همکاری با کترینگ های متنوع این خدمات را ارائه میدهند.

مفتخریم که با سرآشپزانی به نام ،در مجموعه خود همکاری داریم که کیفیت مطلوب سر لوحه کارشان است.
معرفی آرایشگاه و مزون

معمولا معرفی مزون و آرایشگاه عروس ، بر عهده موسسات نیست چون زوج ها خودشان برای این دو مورد تصمیم می گیرند و هنگام مراجعه به موسسات تشریفاتی ، در مورد این دو آیتم صحبتی نمی شود . البته پیشنهاد و معرفی آن در صورت نیاز بسیار کمک کننده است.
گروه موزیک

در مراسم جشن عروسی ، گروه موزیک وظیفه ی سنگینی بر دوش دارد که بتواند مجلس را اصطلاحا گرم کند که هم مراسم شادتر برگزار شود و هم میهمانان لذت کافی ببرند.تنوع گروه های موزیک برای مراسم بسیار است ولی همانطور که اشاره شد توانایی در گرم کردن مجلس اولویت بالایی دارد.

در مطلبی جداگانه به معرفی گروه موزیک و چگونگی انتخاب آن می پردازیم .
سفره عقد

در برخی از جشن های عروسی ، مراسم عقد را در باغ و تالار برگزار میکنند و پس از برگزاری عقد ، جشن عروسی شروع می شود.

در بعضی مراسم ها هم سفره عقد به جهت اجرای عقد آریایی چیده میشود.

در هر صورت سفره عقد هم بخشی از خدمات ارائه شده است که توسط موسسات تشریفاتی انجام میشود.

سفره عقد

سفره عقد
تیم پذیرایی و خدمات

داشتن تیم مهمانداری مجرب و کاربلد، سرمهماندار مجرب در بخش تیم پذیرایی که مستقیما با میهمانان در ارتباط هستند بسیار مهم است. همه ی ما ارتباط ناخوشایند برخی مهمانداران را در مراسم های دوستان و آشنایان دیده ایم و این موضوع ما را آزرده خاطر کرده است.

    پس اطلاع و انتخاب تیم پذیرایی مجرب و مودب را از اولویت های خود قرار دهید.

سرویس و خدمات دیگری از جانب موسسات تشریفاتی انجام میشود که در مطالب بعدی برایتان شرح می دهیم.
بهترین باغ عروسی و تشریفات مجالس عروسی را چگونه پیدا کنیم؟

عروس و دامادها برای اینکه به قول معروف مراسم عروسیشان آبرومندانه برگزار شود و مهمانان با خاطره‌‌ای خوش مجلس را ترک کنند، زحمات زیادی می‌کشند و خون دل‌ها می‌خورند.

یکی از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند انتخاب مکانی با امکانات متناسب با بودجه‌شان کار خیلی راحتی نیست. همه دوست دارند انتخابی داشته باشند که جای هیچ گونه حرف و حدیثی را برای مهمانان باقی نگذارد.

باغ تالار عروسی

باغ تالار عروسی

در ادامه نکاتی را که به شما کمک می‌ کند چگونه باغ عروسی و تشریفات مجالس عروسی راپیدا کنید برایتان آورده‌ایم.

نکات مهم در انتخاب باغ عروسی و تشریفات مجالس عروسی مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید،

    موقعیت تالار و باغ و دسترسی به آن است. باید به این فکر کنید که مهمانان شما چگونه به این مکان خواهند آمد.گذاشتن کروکی در کارت عروسی کار آنها را تسهیل می‌کند.داشتن لوکیشن باغ یا تالار در گوگل مپ هم بسیار مناسب است.(این مورد را در گوگل مپ جستجو کنید)

    با انتخاب باغ عروسی مناسب شبی فراموش نشدنی را به مهمانانتان هدیه دهید .

    فراموش نکنید که شب عروسی تان دیگر تکرار نمی شود ، با انتخاب بهترین تالار یا باغ عروسی علاوه بر برگزاری شبی با شکوه خاظره ای لذت بخش را تجربه کنید .

نزدیکی این مکان به آتلیه عکاسی و آرایشگاه عروس خود از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و یا زمانبندی مناسبی انجام دهید که به موقع در سالن حاضر باشید.

    توصیه:سعی کنید هر کدام از اینها مخصوصاً در کلان شهر شلوغ و پرترافیکی مثل تهران در یک سر شهر باشند، وگرنه شما را در روز عروسی به دردسر خواهند انداخت.

    سالن و تالاری را برای خود انتخاب کنید که سقف آن کوتاه نباشد. با انتخاب باغ این مشکل را نخواهید داشت.

    با سخت‌گیری به مدیر سالن درباره مسائل بهداشتی از تمیز بودن روکش میزها و صندلی‌ها و تمیز بودن سالن و باغ و سرویس‌های بهداشتی در روز برگزاری مراسم مطمئن خواهید بود.

    تعداد مهمانان شما بسیار در انتخاب تالار عروسی یا باغ تأثیرگذار خواهد بود. اگر سالن شما برای تعداد مهمانانتان بزرگ باشد، مهمانان در کل سالن پخش می‌شوند که صورت خوشی ندارد و دوم اینکه حتماً هزینه یک سالن بزرگ را پرداخت کرده‌اید، در صورتی که می‌توانستید این کار را نکنید و این هزینه اضافه را نپردازید.

    امکانات دیگری که این سالن و تالار یا باغ باید داشته باشد، رختکن لباس برای خانم‌ها (ضروری)و اتاق بازی برای بچه‌ها که لازم به ذکر است که تمام باغ تالار ها ، اتاق یا محیط بازی برای کودکان ندارند و این مورد کم است .

    اینکه از قبل به جای پارک ماشین مهمانان فکر کرده باشید، آنها را خوشحال خواهد کرد (بسیار مهم).هر چند باغ تالار ها اکثرا چون خارج از شهر هستند فضای پارکینگ اختصاصی دارند ولی باید این مورد چک شود.

    هزینه‌های تالار عروسی و باغ شامل ورودی، پذیرایی و شام، گروه موسیقی، تزئینات و گل‌آرایی و خدمات دیگر و همچنین مالیات بر ارزش افزوده می‌شود. این موارد را در زمان اجاره مکان مناسب مد نظر داشته باشید.

    تالار و باغ‌های عروسی میزی جداگانه برای شام عروس و داماد دارند که آن را با انواع گل‌ها و گاهی شمع تزئین می‌کنند. برخی از تالارها و خدمات مجالس هزینه این میز را به صورت جدا می‌گیرند و برخی نیز آن را به عنوان هدیه به عروس و داماد تقدیم می‌کنند.(معمولا هدیه است)

    یکی از کارهایی که بهتر است حتی با وجود سرشلوغی انجام دهید، این است که روز قبل از مراسم به محل برگزاری مراسم خود سری بزنید و از مرتب بودن همه چیز اطمینان کسب کنید.

    پیش از مراسم یکی دیگر از کارهایی که باید بکنید این است که کیفیت غذا و پذیرایی را تست کنید. شاید بهتر باشد یک شب سرزده به تالار یا باغ خود بروید و نحوه مدیریت و مهمانداری آنها را از نزدیک ببینید.این مورد همیشه امکان پذیر نیست چون گاهی با موسسه تشریفاتی قرار داد میبندید و شب قبل از مراسم در باغ تالار انتخابی شما،مراسمی توسط موسسه دیگری در حال برگزاری است که خدمات مخصوص و منوی انتخابی آن شب را دارد و شما امکان تست را ندارید.در این مورد باید با مجری مراسم خودتان(موسسه تشریفاتی یا مدیریت باغ تالار) هماهنگی انجام دهید .

    اگر سرو غذا با تالار و باغ است، باید به مواد اولیه آن توجه کنید. کیفیت غذا و پذیرایی از مسائلی است که بسیار در جلب رضایت مهمانان تأثیرگذار است. به جای اینکه چند نوع غذا انتخاب کنید، بهتر است یک نوع یا دو نوع غذا انتخاب کنید، ولی مطمئن باشید که کیفیت آنها خوب است.

    جایی را برای خود انتخاب کنید که رفتار کارکنان آنجا محترمانه باشد و سر و وضع مرتب داشته باشند.

    میوه و شیرینی و دسر نیز باید انتخاب کنید. برای دردسر کمتر تهیه آنها را به عهده مجری مراسمتان بگذارید، ولی بر روی آن نظارت لازم را داشته باشید. می‌توانید بپرسید شیرینی را از کجا تهیه می‌کنند و از تازگی آن مطمئن شوید و یا در مورد نوع و مدل آنها صحبت کنید.

    تنوع میوه‌ها متناسب با فصل نیز جلوه خوبی به میزهای پذیرایی می‌دهد.

این مسئله بسیار مهم است که مدیریت همه مواردی که در این مقاله ذکر شده با شماست ولی اگر بخواهید می توانید با انتخاب تشریفات عروسی با تجربه با کادری مجرب از همه این مسئولیت ها آسوده باشید.

خدمات مجالس تمام کارهای ضروری مراسم مانند دیزاین، شمع آرایی، گل آرایی، موزیک، سفره عقد مدرن ، نورپردازی و پذیرایی و … را به بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد تشریفات تاپ با سالها تجربه و تخصص در امر تشریفات عروسی، همایش ها، سمینارها، جشن نامزدی و تولد بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در کنار مناسب ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.
تاریخ درج: 1398/11/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تشریفات عروسی تالار از مجموع 0 امتیاز