استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه های میکاپ و آرایش داماد تهران

آرایشگاه های میکاپ و آرایش داماد تهران
آرایشگاه های میکاپ و آرایش داماد تهران : تلفن ، آدرس و اینستاگرام آرایشگاه های میکاپ و آرایش داماد در تهران در سایت دوشیزه منتشر شده است
دامادی از روز اول مراسم عروسی به یک گریم شیک و زیبا نیاز دارد؛ تا بهترین شکل ممکن به مراسم خود بروید. در همین راستا، آرایشگاه طرفه در نزدیکی منطقه شرق تهران، خدمات آرایش دامادی را ارائه می دهد. اگرچه خدماتی نظیر گریم صورت و مو برای خانم‌ها ارائه می شود، اما آرایشگاه طرفه نیز خدمات آرایش مو و صورت با کیفیت و حرفه‌ای برای آقایان داماد ارائه می‌کند.

1- خدمات گریم مو دامادی
خدمات گریم مو دامادی شامل به همراه داشتن طرح مدل مو حرفه ای، صاف سازی و رنگ کردن مو، پرچمدار مو، پر کردن مو های خالی و غیره هستند. آرایشگاه طرفه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و کار با محصولات با کیفیت، به مشتریانش خدمات گریم مو دامادی با کیفیت ارائه می‌دهد تا آنها با مویی جذاب و شیک به مراسم خود بروند.

2- خدمات گریم صورت دامادی
خدمات گریم صورت دامادی شامل به همراه داشتن طرح مدل صورت، پوشش دادن لکه ها و تیرگی های پوست، پنهان کردن خطوط و شکاف های صورت، چشم سایه، لب رژ و غیره هستند. آرایشگاه طرفه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و کار با محصولات با کیفیت، خدمات گریم صورت









---------------------------
آرایشگاه پیکاسو
مدیر این آرایشگاه اقای فرزاد است که مدرک گریم و آرایشگری حرفه ای نیز دارد. آرایشگاه در میدان عدل واقع شده و محیط دنج و تمیزی دارد. برای مراسم و جشن ها حداقل یک هفته قبل باید وقت بگیرید.
---------------------------
آرایشگاه راپیستا
آرایشگاه راپیستا یکی از معروفترین آرایشگاه های تخصصی داماد در سطح شهر تهران است. این آرایشگاه در منطقه شرق تهران و سیدخندان واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه راپیستا را در سایت بزمینه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.
---------------------------
آرایشگاه دی کات
آرایشگاه دی کات در گیشا واقع شده است و محیطی آرام و تمیز دارد. مدیریت این آرایشگاه بر عهده آقای صفی نیا است و حداقل زمان رزرو برای مراسم و جشن ها یک هفته است.
---------------------------
 گریمور تخصصی حسین محمود نژاد
اولین دامادسرای حرفه ای در تهران است که خدمات گریم داماد را توسط معروف ترین آرایشگران آقا در تهران ارائه می دهد
گریم تخصصی داماد
آرایش داماد
پاکسازی و جوانسازی پوست و حلزون تراپی

پکیج داماد:
1. پاکسازی و ترمیم و جوان سازی صورت: شامل - استفاده از مواد گیاهی و مواد پلیمری- استفاده از دستگاه فیس براش - استفاده از دستگاه میکرو درم- کلاژن سازی پوست- ماساژ پوست - ماساژ موی سر- و...
2. گریم و طبیعی سازی چهره با استفاده از مارک girmas3- حالت دهی مو
- اعزام گیریمور به منزل در روز مراسم
- با افتخار میتوان گفت که شاگرد استاد جلال معیریان هستم
- دارای مدرک بین المللی گیریم از نمایندگی گیرماس
- آقا داماد دیگه نگران آتلیه ،تالار،گل آرایی برای مراسمش نباشه
- مشاوره پوست و مو جهت رضایت داشتن آقا داماد
---------------------------
 آرایشگاه مردانه کاموس

تلفیق یک دهه تجربه و علم روز آرایشگری
فضایی آرام به دور از دید عموم و سروصدا
استفاده از وسایل و تجهیزات روز کاملا بهداشتی، ضد عفونی شده و استریل
جدیدترین مدل های مو طبق ژورنال های جهانی
خدمات مشاوره ای برای انتخاب مدل موی مناسب با چهره
ارائه برترین متدهای روز دامادی در محیطی کاملا مجزا
خدمات ویژه داماد شامل:
کات مو - ویتامینه مو - پاکسازی پوست - میکاپ - رافل هیر
---------------------------
آرایشگاه داماد سورنا
آیشگاه کلاسیک قیطریه روبه روی پارک قیطریه واقع شده که فضای بسیار بزرگی دارد . آرش احمدی آرایشگر اصلی و مدیر این آرایشگاه است که سابقه ی 15 ساله در کار آرایش داماد دارد . سطح قیمتی این آرایشگاه برای داماد بالاست و از کیفیت بالایی برخوردار است .
---------------------------
آرایشگاه احمد زارع
این آرایشگاه در منطقه غرب تهران و سعادت آباد واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه احمد زارع را در سایت بزمینه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.
-------------

آقایان بهتر است برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود برای جشن عروسی از آرایش داماد استفاده کنند. میکاپ صورت داماد دارای مراحلی است که اگر بدرستی انجام شود چهره شما زیبا و بدون نقص به نظر می رسد.
مدل های گریم داماد با جدیدترین متدها

میکاپ صورت داماد دارای چند مرحله است و بهتر است آقایان برای میکاپ صورت خود آرایشگری با تجربه و مهارت کافی را انتخاب کنند. در ادامه تصاویری از مدل های میکاپ داماد را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.
مراحل میکاپ صورت داماد

۱. جوانسازی و پاکسازی پوست

برای طراوت بخشیدن به پوست به زمانی بیشتر از یک روز نیازمند هستید بنابراین بهتر است آرایشگرتان پوست دست و صورت شما را مدتی تحت نظر داشته باشید و با کمک کرم ها و ماسک های خاص پاکسازی و جوانسازی پوست شما را انجام دهد.
. اصلاح موی گونه ها

برخی از آقایان روی گونه هایشان بیش از حد مو دارند و این موها باعث کاهش زیبایی چهره داماد می شود و بهتر است روز قبل از عروسی شما با کمک وکس یا بند موهای زائد در این بخش از صورتتان را از بین ببرید و اگر شما تمایل دارید در روز عروسی تان ریش داشته باشید بهتر است از مدل ریش زیبایی برای اصلاح و فرم دادن ریش های خود استفاده کنید.
. فرم دهی و اصلاح موها

کوتاه کردن موی داماد اغلب در روز عروسی یا یک روز قبل از مراسم عروسی انجام می شود و بهتر است شما از آرایشگرتان بخواهید بعد از کوتاه کردن موهایتان از مدل آرایش موی داماد شیک و مناسبی برای فرم دادن به موهای شما استفاده کند.
. میکاپ صورت داماد

در این مرحله شما می توانید در صورت تمایل قبل از انجام میکاپ صورت داماد از آرایشگرتان بخواهید از مدل ابرو مردانه مناسب و زیبایی برای اصلاح و مرتب کردن ابروهای شما استفاده کند. یکی از مهم ترین بخش های آرایش داماد آرایش کردن صورت او است و میکاپ صورت داماد به معنای این نیست که صورت داماد مانند صورت عروس پر از رنگ و شکل دهی باشد بلکه فقط از مواد بی رنگ برای آرایش کردن صورت داماد استفاده می شود و بعد از اتمام کار گریم بهتر است از پودر فیکس برای ثابت نگه داشتن میکاپ صورت داماد استفاده کنید.
مدل های میکاپ صورت داماد

برای آرایش صورت داماد توجه به فرم صورت یکی از مهم ترین نکات است و آرایشگران و متخصصان آرایش و زیبایی ابتدا فرم صورت را تشخیص می دهند سپس عیب های موجود در صورت را با کمک تکنیک های میکاپ صورت از بین می برند و صورت شما بدون نقص و زیباتر از همیشه به نظر می رسد.
در این مطلب با مراحل و نحوه گریم داماد و مدل های زیبا و شیک میکاپ صورت داماد آشنا شدید که امیدواریم از بین این مدل ها بتوانید میکاپ صورت زیبا و بی نظیری را برای خود انتخاب کنید و در جشن عروسی تان جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

گریم داماد

به طور کلی چهره هر فردی دارای فرورفتگی ها، برجستگی ها و زوایای مختلفی ست. این ویژگی های متفاوتی که هر فردی داراست هم می تواند عیب باشد و یا مزیت محسوب شود. حال اگر ویژگی های منفی پوست هر فردی از جمله سیاهی دور و یا زیر چشم، خشکی و یا سوختگی پوست، جوش های موجود بر روی صورت اعم از جوش های سر سیاه و یا معمولی و یا تفاوت های رنگ بر روی قسمت های مختلف صورت و … را در نظر داشته باشیم نیار به گریم داماد بیشتر احساس می شود. چرا که این موراد می توانند هر فردی را در هنگام تصویر برداری به دردسر بیندازد.
گریم داماد یا آرایش داماد

گریم داماد بر خلاف گریم عروس باید به گونه ای باشد که این گریم حتی از فاصله ۵ متری هم قابل رویت نباشد. اگر بخواهیم تعریفی از گریم داماد و یا آرایش داماد داشته باشیم بهتر است بگوییم که در اصل گریم بی رنگی ست که تنها برای یکدست شدن پوست، یکدست شدن و یک رنگ شدن پوست و از بین بردن انواع جوش های پوستی بر صورت است. این آرایش بی رنگ به خصوص برای داماد هایی که دارای گودی ها و سیاهی های اطراف چشم هستند بسیار مناسب است. چنانچه داماد از گریم استفاده نکند در عکس ها بین صورت داماد و عروس تعادلی برقرار نشده و خطوط چهره و لک های موجود بر روی صورت بر روی قسمت های مختلف پوست کاملا به چشم می آیند.
نکاتی در خصوص گریم داماد

همانطور که اشاره کردیم بهترین گریم باید به گونه ای باشد که حتی از فاصله ۵ متری هم قابل تشخیص نباشد و مواد و ابزارهای به کار برده شده از کیفیت ویژه ای برخوردار باشند. اولین نکته ای که برای گریم داماد باید در نظر بگیریم زیرسازی آن است. زیر سازی مهم ترین امر در اصول گریم هر دامادی ست که باید به خوبی و درستی انجام بگیرد. برای زیرسازی پوست ابتدا آرایشگر باید با استفاده از پاک کننده های مخصوص پوست را به طور کامل از آلودگی پاک کند. برای این کار می توان از پنبه های آغشته به آب و الکل و برای پوست های خشک نیز از شیر پاک کن استفاده کرد. شیر پاک کن به این منطور استفاده می شود که چربی پوست در حالت متعادل قرار بگیرد تا بعد از عملیات فنداشن در اثر خشکی پوست صورت پوست پوست نشود.  در مرحله بعد از نیز از یک تونیک و مرطوب کننده مناسبی برای شفاف سازی پوست استفاده می شود.
فنداشن یا فن زدن پوست

 یکی دیگر از مهم ترین مراحل گریم داماد عملیات فنداشن یا فن زدن بر روی پوست است. هر آرایشگر و یا گریمر باید بداند که عملیات فنداشن ۵۰ درصد کار گریمری ست بنابراین باید به درستی و با دقت انجام بگیرد. باید توجه داشت که برای این کار باید از فن متناسب با پوست استفاده شود. استفاده بیش از حد از فن روشن سبب رنگ پریدگی پوست و مصنوعی جلوه دادن آن می شود. پس از پایان با استفاده از پودر فیکساتور صورت کاملا پوشش داده شده و سطح پوست یکنواخت می گردد.
اصلاح صورت

در هنگام گریم داماد هایی که ریش هایشان را می زنند و یا به اصطلاح شیش تیغ می کنند از کرم های مخصوصی برای محو کردن جای ریش و یکدست کردن سطح پوست استفاده می کنند. چرا که ریشه باقی مانده در پوست سبب ایجاد رنگ سبزی بر روی پوست می شود. با استفاده از این روش سطح پوست کاملا یکدست و یکنواخت می شود. در انتها هم در صورتی که نیاز باشد از یک گریم ترمیمی برای از بین بردن زوایای نا مناسب پوست استفاده می گردد.
فرم ابرو در گریم داماد

فرم ابرو از عوامل تاثیر گذاری بر چهره فردی ست و به عبارت دیگر می توان گفت که عمل شخصیتی در چهره نیز محسوب می شود. با فرم دادن به ابروها می توان چهره هر فردی را عصبانی، مهربان، خشن، غمگین و یا بی تفاوت جلوه داد. بنابراین باید در فرم دهی به ابرو دقت عمل بیشتری را به خرج داد.
آٰرایش موی داماد

پس از متعادل سازی و یکنواخت سازی پوست با استفاده از گریم نوبت به آرایش و اصلاح موی داماد می رسد. آرایش مو و اصلاح آن باید به توجه به گریم صورت و تناسب صورت انجام بگیرد. حدالامکان بهتر است که تغییرات اساسی و عمده را بر روی موها قبل از مراسم عروسی انجام دهید تا موها به درستی حالت بگیرد. اجازه دهید آرایشگر با توجه به فرم صورت شما و تجربه ای که در این زمینه دارد به موهای شما حالت و فرم مناسبی دهد.



یکی از مواردی که حین انتخاب سالن پیرایش داماد باید به آن توجه لازم را داشته باشید، خدماتی است که مختص داماد در آن مکان انجام می‌شود. هدف از انجام این خدمات بشاش‌تر شدن صورت، روشن‌تر شدن رنگ پوست، کاهش افتادگی عضلات پوست و رفع چین و چروک‌های صورت و در نهایت داشتن ظاهری جذاب در روز عروسی برای داماد است. اگر اسم هر یک از این خدمات برای شما نامفهوم است، می‌توانید در این باره از مسئول آرایشگاه سوال کنید تا به طور کامل مراحل انجام کار و هدف از انجام کار را برایتان توضیح دهد و یا می‌توانید با استفاده از این مقاله جواب سوال‌های خود را پیدا کنید. در این مقاله به خدماتی که برای دامادها انجام می‌شوند، هدف از انجام این خدمات و سوال‌های پرتکرار در این زمینه اشاره شده است.
گریم

اولین نکته‌ای که دامادها با شنیدن گریم به ذهن‌شان می‌آید، آرایش صورت مردان با مواد آرایشی مانند پودر مالیدن به صورت و برداشتن ابرو است. البته می‌توان گفت دلیل به اشتباه افتادن داماد‌ها وجود افراد سودجو در این زمینه است که به جای کار تخصصی گریم،‌ بیشتر کار آرایش را انجام می‌دهند. هدف از انجام گریم برطرف کردن ایرادات و نکته‌های منفی بر روی صورت است. از جمله موارد گریم می‌توان به تیره کردن خط رویش مو، تیره کردن گیج‌گاه، روشن کردن فرورفتگی‌ها، تیره کردن گونه‌ها و ... اشاره کرد. با انجام گریم، نکات منفی صورت برطرف می‌شود یا کمتر به چشم می‌آید. همچنین با استفاده از گریم می‌توان رنگ صورت را روشن‌تر و تیره‌تر از حالت معمولی خود کرد.
پوست و ماساژ

استفاده از خدمات پوست و ماساژ فقط برای مراسم عروسی نیست و می‌توان به صورت ماهیانه و هفتگی از این خدمات استفاده کرد. اثرات استفاده مداوم از خدمات ماساژ عبارت‌اند از: ایجاد طراوت و زیبایی برای پوست، کمک به رفع مشکلات بدخوابی، کاهش استرس و تنش روزانه، جلوگیری از پیرشدن پوست و ... . کاری که به صورت اختصاصی برای روز عروسی انجام می‌شود، پاکسازی سطح پوست است. پاک‌سازی سطحی به این منظور انجام می‌شود که پوست داماد تحریک نشود. در پاک‌سازی پوست، ابتدا صورت با استفاده از لوسیون‌های خاصی شسته می‌شود،  سپس با مالیدن بر روی سطح پوست، سلول‌های مرده از سطح پوست جدا می‌شوند و سپس ماسک‌های خاصی بر روی صورت گذاشته می‌شود که باعث تسکین و آرامش پوست، کاهش افتادگی و روشن‌تر شدن آن می‌‌شود.
اصلاح مو

یکی از راه‌های انتخاب مدل مو برای روز عروسی استفاده از ژورنال‌ها و مدل‌های موجود در آن است. باید توجه داشته باشیم که صورت هر انسانی ویژگی‌های مختص خود را دارد، به همین دلیل انتخاب مدل اصلاح مو از ژورنال و استفاده از آن برای عروسی کار درستی به نظر نمی‌رسد. از ژورنال‌هایی که در زمینه اصلاح موی مردان تهیه شده‌اند صرفا می‌توان ایده گرفت و بعد از آن باید با آرایشگری که تخصص بالایی در زمینه اصلاح موی مردان برای عروسی دارد مشورت کرد و سپس مدل موی روز مراسم عروسی را انتخاب کرد به همین دلیل دقت در انتخاب آرایشگر بسیار مهم است.

بعد از دانستن این نکات زمان آن می رسد که به سراغ بهترین های پیرایش داماد بروید تا برای جشن عروسی با بهترین ظاهرتان در بین مهمانان حاضر شوید.

گریم صورت داماد
پاکسازی صورت داماد
آرایش صورت داماد
صورت جهیزیه داماد
میکاپ صورت داماد
ماسک صورت داماد
اصلاح صورت داماد
کانتورینگ صورت داماد
ارایش صورت داماد
ماسک صورت برای داماد
بهترین ماسک صورت برای داماد
صورت خرج داماد
ارایش صورت خواهر داماد
مدل آرایش صورت خواهر داماد
مدل موی دامادی صورت کشیده
صورت عروس داماد
عکس صورت داماد
آرایش صورت مادر داماد
مدل آرایش صورت مادر داماد
مدل صورت داماد
مدل مو و صورت داماد
پاکسازی پوست داماد
دکتر پوست میرداماد
مو دامادی
موی داماد
موهای دامادی
موهای داماد
موی داماد جدید
مدل مو دامادی
مدل مو دامادی شخصیتی
مدل مو دامادی 2019
مدل مو داماد 2018
مدل مو داماد اینستاگرام
مدل مو داماد فشن
مدل مو داماد 2019
موی داماد ایرانی
مدل مو داماد اروپایی
مدل موی داماد ایرانی
عکس مدل مو داماد ایرانی
اکستنشن مو داماد
اصلاح مو داماد
عکس های مدل مو داماد ایرانی
مدل مو داماد برای عروسی
مدل مو داماد برای عقد
مدل موی داماد با ریش
مدل موی داماد با ته ریش
مدل موی داماد برای عروسی
مدل موی داماد بلند
مدل مو برا داماد
بهترین مدل مو برای داماد
مدل موی داماد تهران
ترمیم مو داماد
مدل مو داماد جدید
مدل موهای داماد جدید
مدل موی داماد جدید و شیک
عکس مدل مو داماد جدید
موی خواهر داماد
مدل مو خواهر داماد
شینیون مو خواهر داماد
رنگ مو خواهر داماد
مدل مو خاله داماد
مدل شینیون مو خواهر داماد
مدل رنگ مو خواهر داماد
زیباترین مدل مو خواهر داماد
مدل موی داماد در اینستاگرام
مدل مو ریش داماد
مو و ریش داماد
رنگ مو داماد
موی سر داماد
مدل مو سر داماد
مدل موی داماد شیک
عکس مدل مو داماد شیک
شینیون مو داماد
مدل مو عروس داماد
عکس مو داماد
مدل موی داماد فشن
مدل مو داماد کچل
مدل مو داماد کلاسیک
مدل مو داماد کوتاه
مدل موی داماد کم پشت
مدل موی داماد کلاسیک
مدل موی داماد کم مو
مدل مو داماد کم مو
کوتاهی مو داماد
مدل مو گریم داماد
مدل مو مادر داماد
کاشت مو موقت داماد
مدل مو مردانه داماد
شینیون مو مادر داماد
مدل مو مناسب داماد
مدل مو مخصوص داماد
مدل مو و ریش داماد
مدل مو واسه داماد
مدل مو و آرایش داماد
مو های داماد
مدل موی داماد
مدل موی داماد 2018
مدل موی باز
مدل موی دخترانه
مدل موی کوتاه
مدل موی عروس
مدل موی مردانه
مدل موی پسرانه
مدل موی باز عروس
مدل موی باز فر
مدل موی اطفال
مدل موی استپ
مدل موی استپ کوتاه
مدل موی اتو
مدل موی انگلیسی
مدل موی اسلامی مردانه
مدل موی افغانی دخترانه
مدل موی استپ دراز
مدل موی باز و بسته
مدل موی بلند
مدل موی باز دخترانه
مدل موی باز جدید
مدل موی بسته
به روزترین مدل موی پسرانه
به روزترین مدل موی مردانه
به روز ترین مدل موی کوتاه زنانه
به روز ترین مدل موی کوتاه
به روزترین مدل موی باز
به روز ترین مدل موی عروس
ب صورت کشیده چ مدل مویی میاد
مدل موی ب
مدل موی پر
مدل موی پسرانه کوتاه
مدل موی پیش رو
مدل موی پسرانه بلند
مدل موی پسرانه 2019
مدل موی پسرانه جدید
مدل موی پیکی
مدل موی پ
مدل موی تونی
مدل موی ترکی
مدل موی تاج دار
مدل موی ترکی مردانه
مدل موی ترکی دخترانه
مدل موی تایسونی
مدل موی تیفوسی
مدل موی تن تنی
مدل موی ت
مدل موی ثور
مدل موی ثریا اسفندیاری
مدل موی ثریا زن شاه
مدل موی ثریا
مدل موی ثمر
مدل موي ثريا كوران
مدل موی ثروتمندان
مدل موی ثریا بختیاری
مدل موی جدید
مدل موی جدید دخترانه
مدل موی جدید مردانه
مدل موی جدید عروس
مدل موی جمع
مدل موی جدید زنانه
مدل موی جمع جدید
مدل موی جلو
چ مدل مویی ب صورت کشیده میاد
چ مدل مویی بهم میاد
چ مدل مویی ب صورت بیضی میاد
چ مدل مویی بزنم
چ مدل مویی ب صورت لاغر میاد
چ مدل مویی به صورت گرد میاد
چ مدل مویی مد است
مدل موی ج
مدل موی چتری
مدل موی چکی
مدل موی چکی باز
مدل موی چتری کوتاه
مدل موی چتری برای صورت گرد
مدل موی چینی
مدل موی چتری برای صورت لاغر
مدل موی چتری دخترانه ایرانی
چه مدل مویی سن را کمتر نشان میدهد
مدل موی حالت دار
مدل موی حسین تهی
مدل موی حنابندان
مدل موی حصیری
مدل موی حلزونی
مدل موی حرارتی
مدل موی حنابندون
مدل موی حمید صفت
مدل موی خطی
مدل موی خیلی کوتاه مردانه
مدل موی خرد جدید
مدل موی خامه ای
مدل موی خیلی کوتاه
مدل موی خیلی کوتاه زنانه
مدل موی خرگوشی
مدل موی خامه ای دخترانه
مدل موی دخترانه کوتاه
مدل موی دخترانه ساده
مدل موی دراز
مدل موی دم اسبی
مدل موی دخترانه محفلی
مدل موی دخترانه باز
مدل موی دخترانه ۲۰۲۰
مدل موی د
مدل موی درد
مدل موی د ویکند
مدل موی زلف
مدل مو زلف
مدل مو ذرت
مدل رنگ مو
مدل موی کوتاه دخترانه
مدل کوتاهی مو دخترانه
مدل موی سید جواد ذاکر
مدل موی ریشه ای
مدل موی رو گوشی
مدل موی ریشه ای بلند
مدل موی رونالدو
مدل موی ریحانا
مدل موی رنگ شده
مدل موی راموس
مدل موی رنگ و مش
مدل مو فر
مدل موی فر
مدل موی زنانه
مدل موی زیبا
مدل موی زنانه جدید
مدل موی زنانه ۲۰۲۰
مدل موی زیبا دخترانه
مدل موی زنانه برای عروسی
مدل موی زنانه کوتاه
مدل موی زیر شال
مدل مو زنانه
مدل موی ژورنالی
مدل موی ژانپیر
مدل موی ژاپنی قدیمی
مدل موی ژاپنی پسرانه
مدل موی ژورنالی بلند
مدل موی ژورنالی کوتاه
مدل موی ژولیده
مدل موی ژورنالی زنانه
مدل موی ساده
مدل موی ساده باز
مدل موی ساده دخترانه
مدل موی ساده مردانه
مدل موی سایه
مدل موی سایه دار
مدل موی ساده برای جشن
مدل موی ساده برای عروسی رفتن
مدل موی سر
مدل موی شیک
مدل موی شینیون
مدل موی شیک دخترانه
مدل موی شینیون باز
مدل موی شینیون جدید
مدل موی شرمگاه
مدل موی شلخته
مدل موی شیک مردانه
مدل موی ش
مدل موی صاف مجلسی
مدل موی صاف
مدل موی صورت کشیده
مدل موی صدفی
مدل موی صورت گرد
مدل موی صاف کوتاه
مدل موی صورت بیضی
مدل موی صورت کشیده مردانه
مدل موی ضایع
مدل موی ضربان قلب
مدل موی ضربان
مدل مو ضربان قلب
مدل مو ضایع پسرا
مدل مو ضایع
مدل موهای ضخیم
مدل مو ضایع مردانه
مدل موی طفلانه
مدل موی طفلانه دخترانه
مدل موی طاق
مدل موی طاق زنانه
مدل موی طلایی
مدل موی طبقه طبقه
مدل موی طاق مردانه
مدل موی طارمی
مدل موی ظریف
مدل مو ظریف
مدل موی احمد ظاهر
مدل مو احمد ظاهر
مدل مو برای ظریف نشان دادن صورت
مدل بافت مو ظریف
مدل مو صورت ظریف
مدل شینیون مو ظریف
مدل موی عروس باز
مدل موی عروس ۲۰۲۰
مدل موی عروس 2019
مدل موی عروسی
مدل موی عروس هندی
مدل موی عروسانه
مدل موی عروس با تاج و تور
ع مدل موی عروس
ع مدل مو مردانه
مدل موی ع
مدل موی غلوم عباسی
مدل موی غنچه ای
مدل موی غربی
مدل موی غربی در ایران
مدل موی غیر اسلامی
مدل موی قارچی
مدل موی غزل در سریال گوزل
مدل موی فر بسته
مدل موی فر کوتاه
مدل موی فر پسر بچه
مدل موی فارای بلند
مدل موی فر بسته دخترانه
مدل موی فر باز جدید
مدل موی فر مردانه
مدل موی قیچی
مدل موی قارچی پسرانه بچه گانه
مدل موی قارچی پسرانه
مدل موی قشنگ
مدل موی قارچی دخترانه
مدل موی قدیمی
مدل موی قیصری
مدل موی کوتاه زنانه
مدل موی کوتاه مردانه
مدل موی کوتاه پسرانه
مدل موی کوریایی
مدل موی کوتاه برای صورت گرد
مدل موی کره ای
یک مدل موی ساده
یک مدل موی ساده دخترانه
یک مدل موی ساده و شیک مردانه
یک مدل موی ساده برای عروسی
یک مدل موی ساده برای موهای کوتاه
یک مدل موی زیبا و ساده
یک مدل موی کوتاه
یک مدل موی زیبا
مدل موی گل ساده
مدل موی گرد فانتزی
مدل موی گرد زنانه
مدل موی گوجه ای
مدل موی گرد
مدل موی گوگوشی
مدل موی گوجه ای دوتایی
مدل موی گوگوش
مدل موی گ
مدل موی لیر شیک
مدل موی لیلا فروهر
مدل موی لاتی
مدل موی لیر برای موهای فر
مدل موی لایت
مدل موی لایه ای
مدل موی لاکچری
مدل موی لیونل مسی
مدل موی لیر
مدل موی ل
مدل موی مجلسی
مدل موی محفلی
مدل موی مردانه کوتاه
مدل موی مردانه 2020
مدل موی مجلسی دخترانه
مدل موی مردانه ایرانی
مدل موی مردانه بلند
م مدل مو
مدل موی م
مدل موی نیمه باز
مدل موی نامزدی باز
مدل موی نامزدی جدید
مدل موی نیمه بلند دخترانه
مدل موی نیمه باز مجلسی
مدل موی نیمه باز مجلسی دخترانه
مدل موی نی نی دختر
مدل موی نامزدی با گل
مدل موی ن
مدل موی ویو درشت
مدل موی ویو شده باز
مدل موی ویو
مدل موی ویو ریز
مدل موی ویو شده
مدل موی وایکینگی
مدل موی واژن
مدل موی ویولت
مدل موی هندی
مدل موی هندی مجلسی
مدل موی هندی دخترانه
مدل موی هندی جدید
مدل موی هایلایت
مدل موی هفتی
مدل موی هیپی
مدل موی هومن سیدی
مدل موی یک طرفه
مدل موی یخی
مدل موی یه وری
مدل موی یونانی
مدل موی ییلدیز
مدل موی یکتا ناصر در فیلم دل
مدل موی یوری بویکا
مدل موی یخی مردانه
ی مدل موی ساده
ی مدل موی
ی مدل موی جدید
ی مدل مو ساده
ی مدل مو
دانلود برنامه ی مدل موی پسرانه
بازی دخترانه ی مدل موی باربی
نحوه ی اصلاح مدل موی مردانه
مدل مو 007
مدل رنگ موی 000
0 مدل مو
مدل موی 1399
مدل موی 1398
مدل موی 12
مدل موی 10
مدل موی 18
مدل موی 195
مدل مو 1398
مدل مو 1399
1 مدل مو
مدل موی 1
مدل موی 2020
مدل موی 2020 زنانه
مدل موی 2019
مدل موی 2020 پسرانه
مدل موی 220
مدل موی 2020 مردانه
مدل موی 2019 دخترانه
مدل موی 2020 عروس
مدل موی 2 سانتی
مدل موی 2
مدل موی 3 سانتی
مدل مو 3 سانتی
مدل مو 3018
مدل مو 3
مدل موی کوتاه 3 سانتی
مدل موی دختر 3 ساله
مدل موی پسرانه 3 ساله
مدل موی پسر 3 ساله
مدل موی 3
مدل مو 40
مدل مو 4
مدل موی پسر 4 ساله
مدل موی پسرانه 4 ساله
مدل موی دختر 4 ساله
مدل موی دهه 40
مدل موی دختر بچه 4 ساله
مدل بافت مو 4 تایی
آموزش 4 مدل موی ساده برای مهمانی
مدل موی 4
مدل موی 5 دقیقه ای
مدل موی 50 ساله
مدل موی 5.5
مدل مو 5 دقیقه ای
مدل موهای 5 دقیقه ای
مدل مو 5 دقیقه
مدل موی دهه 50
مدل موی پسرانه 5 ساله
5 مدل موی ساده
5 مدل مو دخترانه
مدل موی دهه 60
مدل موی فر 6 ماهه
مدل موی دخترانه 6 ساله
مدل موی پسرانه 6 ساله
مدل موی کامیار 696
مدل موی دختر 6 ساله
مدل موی دهه 60 میلادی
مدل موی شماره 6
مدل موی 7 مردانه
مدل موی 7 دخترانه
مدل موی 78
مدل موی 73
مدل مو 7
مدل مو 7 مردانه
مدل موی دخترانه 7 ساله
مدل موی پسرانه 7 ساله
7 مدل مو
مدل موی 7
مدل مو 8
مدل مو 8 سال
مدل موی دهه 80
مدل موی پسرانه 8 ساله
مدل موی دختر 8 ساله
مدل موی دخترانه 8 ساله
مدل موی سال 85
مدل مو دهه 80
مدل موی 99
مدل موی 98
مدل موی 99 زنانه
مدل موی 97
مدل موی 98 مردانه
مدل موی 90
مدل مو 99
مدل مو 97
9 مدل مو
در نزدیکی آرایشگاه طراحان تهران، یکی از بهترین آرایشگاه های شرق تهران، ارائه دهنده خدمات گریم مو و صورت دامادی می باشد. دامادان می توانند با بهره گیری از این خدمات، در مراسم خود حضوری شیک و جذاب داشته باشند.

خدمات گریم مو دامادی:
در آرایشگاه طراحان تهران، با بهره گیری از تکنولوژی های روز و با استفاده از محصولات با کیفیت، خدمات گریم مو دامادی به صورت کامل ارائه می شود. این خدمات شامل صاف کردن مو، بالابردن حجم مو، رنگ کردن مو، پرکردن مو و استفاده از انواع موهای مصنوعی می باشد. تیم آرایشگران حرفه‌ای در این آرایشگاه، با بهره گیری از دانش و تخصص خود، قادر به ایجاد مدل مو های جذاب و شیک برای دامادان هستند. با این خدمات، دامادان می توانند با مویی شیک و متناسب با مراسم، در مهمانی خود حضور پیدا کنند.

خدمات گریم صورت دامادی:
خدمات گریم صورت دامادی نیز در آرایشگاه طراحان تهران بهترین شکل ارائه می شود. آرایشگران این آرایشگاه توانایی دارند تا با اعمال ماسک های مخصوص، پوست صورت دامادان را زیباتر کنند و لکه‌های پوست را پوشش دهند. خدمات این بخش شامل استفاده از رژ لب، ایجاد چشم سایه، پنهان کردن خطوط

تاریخ درج: 1399/07/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه های میکاپ و آرایش داماد تهران از مجموع 0 امتیاز