استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راهنمای خریدمیز آرایش عروس

راهنمای خریدمیز آرایش عروس
کمد کشویی هایی که از چوب ساخته می شوند دارای تنوع زیادی در بافت چوب، سبک، و رنگ هستند. هنگام انتخاب یک کمد کشویی برای اتاق خواب خود حتما سبک و نحوه دکوراسیون اتاق را در نظر داشته باشید و مدلی را انتخاب کنبد که با سبک دکوراسیون اتاق خوابتان همخوانی و هماهنگی داشته باشد.






به گزارش دوشیزه از ویوان نیوز:  لمس کردن و نگاه کردن به چوب همواره با خود احساس آرامش و راحتی را به همراه داشته است. درست است که مواد و جنس های دیگر نیز از زیبایی های مخصوص به خودشان برخوردار هستند، اما تا کنون هیچ یک از آن ها نتواسته اند جای چوب را در وسایل و لوازم خانه بگیرند. میز آرایش نیز یکی از وسایل مهم در دکوراسیون اتاق خواب است که در جنس های مختلفی ساخته می شود، اما انواع چوبی آن همیشه از طرفداران بیشتری برخوردار بوده است. اکثر افراد هنگام خرید یک کمد کشویی تنها به جنبه زیبایی و جذابیت آن توجه می کنند و در خصوص کیفیت و مرغوب بودن جنس آن دقت چندانی به خرج نمی دهند. در حالی که این دو مقوله مهم بوده و می بایست در کنار هم مد نظر قرار داده شوند.خرید یک کمد کشویی چوبی زیبا و در عین حال با کیفیت و مرغوب سبب می شود به مقدار زیادی در هزینه صرفه جویی شود.در این مطلب نکاتی را در خصوص یک دراور با کیفیت برایتان مطرح کرده ایم تا بتوانید با در نظر گرفتن آن ها خرید ایده آلی داشته باشید.
• خشک بودن چوب دراور و مرغوب بودن آن
در هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که چوب میز یا دراور شما کاملا خشک بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. به همین منظور باید پیگیر شوید و بدانید چوب کمد کشویی مورد نظر داخل کوره رفته است یا خیر. اگر حتی ۱۲-۱۸ درصد رطوبت در چوب باقی مانده باشد, وسیله ای که از آن ساخته می شود نمی تواند دوام و ماندگاری زیادی داشته باشد.
• تست کردن کشو ها
حتما قبل از خرید کشوها ی میز را چندین بار به بیرون بکشید و به داخل برگردانید تا میزان روانی کشو ها را بسنجید و ببینید که آیا صداهای آزار دهنده می دهند یا خیر.
• کیفیت بست ها و روکش چوب را بررسی کنید
دقت کنید که قطعات چوب چگونه به هم متصل شده اند و و آیا بستها از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند یا خیر. هم چنین روکشی که برای چوب دراور استفاده شده نیز باید مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد. این روکش نیز باید از بهترین و مرغوب ترین کالاها ساخته شده باشد تا هم به دوام و جلوه کمد کشویی کمک کند و هم سبب زیباتر شدن ظاهر آن شود.
• تناسب بافت و طرح دراور با دکوراسیون اتاق خواب شما
کمد کشویی هایی که از چوب ساخته می شوند دارای تنوع زیادی در بافت چوب، سبک، و رنگ هستند. هنگام انتخاب یک کمد کشویی برای اتاق خواب خود حتما سبک و نحوه دکوراسیون اتاق را در نظر داشته باشید و مدلی را انتخاب کنبد که با سبک دکوراسیون اتاق خوابتان همخوانی و هماهنگی داشته باشد.
• سطح و لبه های دراور
سطح کمد کشویی باید طوری باشد که زمانی که آن را لمس می کنید، هیچ گونه زبری و ناصافی احساس نشود و رویه آن کاملا مسطح و نرم باشد. همچنین روکش چوب سطح کار اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد کاملا ضد خراش و تا حد زیادی ضد لکه است. در نظر داشته باشید که گوشه ها و لبه های کشو ها نیز نباید تیز باشند.
اگر هنگام انتخاب و خرید کمد کشویی نکاتی که گفته شد را مد نظر داشته باشید و آن ها را رعایت کنید می توانید یک خرید ایده آل انجام دهید و از آن کاملا راضی باشید. با خواندن این مطلب می توان نتیجه گرفت که در هنگام خرید تنها نباید به یک نگاه سرسری و کلی اکتفا کرد بلکه باید کمی دقیق تر و عمیق تر به بررسی پرداخت.
تاریخ درج: 1395/08/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله راهنمای خریدمیز آرایش عروس از مجموع 0 امتیاز