استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون های عروس خیابان فرشته تهران

مزون های عروس خیابان فرشته تهران
مزون های عروس خیابان فرشته تهران : معرفی بهترین مزون های لباس عقد ، نامزدی ، حنابندان و عروسی در خیابان فرشته محدوده پارک وی و الهیه نزدیک خیابان ولیعصر در سایت دوشیزه به همراه آدرس و تلفن و اینستاگرام لباس عروسی فروشی های این منطقه از شمال تهران
 










 
همه ما می دانیم رسومات ایران و ایرانی همیشه پا برجا بوده و هست و اگر هم تعییر یا تعییراتی در آن به وجود آمده زمان و نقش بزرگی در آن داشته است، عروس همیشه برای روزی که قرار بود مراسم ازدواجش  در آن برگزار شود، لباسی داشته است و اطرافیان به کمک هم، ملزومات این لباس را تهیه می کردند، حتی از مادر و مادر بزرگانمان شنیده ایم نوعی پارچه معروف بوده برای روز عروسی که کسی که دارای بزرگی و شکوهی در طایفه یا شهر خود بوده باید برای عروس آینده اش چنین لباسی آماده می کرده، و این یعنی اینکه لباس عروس و مزوون لباس عروس بوده، فقط مزون های سنتی ما در قدیم در یک جای تعبیه نشده بودند بلکه تمام خانه های اطرافیان می توانست مزونی باشد  که تکه ای از ملزومات لباس عروس را در خودش جای می داده، این مزون ها کامل نبودند ولی کار راه بنداز بودند، اکنون که زمان و زمانه دست در گریبان پیشرفت هرچه بیشتر نسبت به قبل کرده مزون عروس،جایگاه اصلی خود را پیدا کرده است، و تنوع رنگ و نقش و طراحی و زیباسازی هر چه بیشتر در لباس عروس بیشتر شده. طراحی و دوخت  لباس عروس یعنی چه؟ طراحی خوب لباس عروس یعنی آنچه ما در افکارمان داریم  و همیشه بارها در ذهنمان خودمان را با چنین لباس عروسی فرض کردیم.

مزون لباس عروس در فرشته

 روی لباس عروس مورد علاقه یمان پیاده شده باشد ،از کوتاهی و بلندی و حاشیه های لباس مورد علاقمان گرفته تا نوع دوخت نوع طرحی که مد نظرمان هست ،البته این برای کسانی هست که قصد خرید لباس عروس سفارش داده شده را دارند و وضع مالی خوبشان به آن ها این اجازه را می دهد که در طرح  و دوخت لباسشان دخالت کنند ،ولی ایا همه می توانند برای خرید لباس عروس اقدام کنند؟ اینجا جایگاه یک مزوچون خوب معلوم می شود، مزونی که از تمام طراحی ها و سلیقه ها لباس های از قبل اماده شده برای اجاره دادن دارد،و این یعنی یک مزون درست و حسابی،مزونی که سطوح طبقاتی برایش معنایی ندارد، مزونی که می داند ایران و ایرانی حق آن را دارد که خوب انتخاب کند ،خوب بپوشد. مزون های لباس در فرشته هم وارد کننده وهم تولیدکننده ی بهترین لباس ها هستند در این مزون ها لباس های  عروس و مجلسی هم به فروش میرسد و هم می توانید  لباس عروس را اجاره کنید.


 طراحان به نام و هنرمندی در مزون های فرشته فعالند که دست پر هنرشان رابه پارچه های خام می نوازند و بهترین لباس را ارایه میدهند. و باز هم طراحان مزون های خیابان فرشته در این زمینه هم نقش افرینی کرده اند و همه چیز را تمام و کمال به انجام رساندند. طراحی  و دوخت خوب یعنی طوری لباس را طراحی کنند که همیشه میزانی از پارچه را برای زمانی که ما نیاز به بلند کردن ان داریم در نظر بگیرد، همیشه لباسی که بلند است فرصتی برای تغییر دارد ولی لباسی که کوچک شده است جایی برای تغییر ندارد این یعنی یک فرصت برای کسانی که دوست دارند لباسشان را به دیگران هم قرض دهند تا در شادی آن ها شریک باشد، عروس ها سلیقه های متفاوتی دارند و هر عروسی یک لباس و یک طراحی خاص را می پسندد چه بهتر که طراح خوب ما همه سلیقه ها را در نظر بگیرد برای کسی که دوست دارد لباس عروسش نقشی از حجاب را در خودش جای دهد ،و کسی دوست دارد لباس بازی را انتخاب کند برای هر دو باید جایگاه خاصی در نظر گرفته شود،پس باز  مزون و طراح خوب پا به عرصه هنر نمایی می گذارند و طراح و مزون دار خوب ما همه سلیقه ها را با دستی گشاده به نمایش می گذارد.   مزون داران خیابان فرشته تهران از انجایی که یکی از بزرگترین خیابان های تهران هست  جایگاه بزرگی در مبحث طراحی و ارائه سلایق متفاوت دارند. ویژگی مزون خوب از نظر برند بودن  
 
در خانه ی خودمان و دوستانمان کسانی بودند که زمانی نه چندان دور مثلا یکی دو سه سال پیش ازدواج کرده اند و لباس عروس مورد نظرشان برند معروفی بوده که در زمان خودشان چشمگیر بوده، همین دوستان می توانند کمک حال خوبی باشند برای انتخاب برندی که مد نظرمان است برای داشتن لباس عروس مناسب، مزون هایی هستند که برندهای معتبر جهانی را در خود جای داده اند و کار را برای انتخاب سلیقه هایی که دنبال آن  برند خاص می گردند آسان کرده اند،مثلا مزون عروس ژینو در خیابان فرشته نماینده نوعی محصولات ایتالیایی هست که تمام کسانی که دنبال چنین برندی هستند می توانند به آن مراجعه کنند و به همین راحتی بدون هیچ تشویشی برند مورد نظرشان را انتخاب کنند،پس عروس های عزیز قبل از اینکه بخواهند دنبال مزون بگردند ، اول برند لباس خودشان را انتخاب کنند،چون مزون هایی هستنند که نمایندگی یک برند معروف را دارند و این یعنی راه حل آسان.
 
مزون خوب با کادر مجرب
عروس و دامادی که فقط چند روز تا عروسیشان باقی مانده دوست دارند به مزونی بروند که همه عوامل آن با هم هماهنگ باشند و هیچ نا به سامانی را مشاهده نکنند ،تا علاوه بر انتخاب منظم و دقیق خود ،همیشه رفتار و سکنات چنین افرادی را بعد از عروسی خود نقل مجالس خود کنند و خاطره ی خوش و به یاد ماندی خود را از آن روز به یادگار بگذارد،برای جذب افراد فقط کافیست مزون و عوامل آن آرامش خود را حفظ کنند و با تمام خستگی که یک روز طولانی برای آن ها به ارمغان می اورد ،باز هم شاد و بشاش گویای در خواست مشتریانش باشد ،این برخورد شایسته اگر ادامه داشته باشد حتما که جایگاه خود را بسیار فراتر از آن چه هستند خواهند دید.
 
ویزگی های یک مزوون خوب از نظر فاصله زمانی و مکانی  
همه روز عروسی را اگر برای خودمان امتحان نکرده باشیم بارها همراهی کردیم عروس ها و داماد هایی را که اشفته و پریشان از اینکه باید فاصله زیادی را برای گرفتن لباس عروس طی کنند و بعد به آرایشگاه بروند و بعد آتلیه دیده ایم، و این مشکل بیشتر برای شهرهای بزرگی چون تهران باعث وقت تلف کردن عروس و داماد های عزیزمان می شود، مزونی درست و حسابی است که همه این ها را چون مجموعه بزرگی در خود و یا در  تهران و خیابان فرشته 1 کنار خود داشته باشند تا لذت هر چه بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهد، منطقه هستنند مزون هایی که کار را برای تمام عروس و دامادهای عزیزراحت و آسان کرده اند،این کار باید با یک برنامه ریزی حساب شده انجام بگیرد،عروس خانم های عزیزاگر خودشان فرصت جست و جو در مورد مزون با چنین خصوصیاتی ندارند از عزیزان و دوستانشان بخواهند در این موارد برایشان تحقیق کنند، همه چیز با یک همکاری درست و حساب شده روز خوب و خوشی را برای شما رقم خواهد زد.
 
یک مزون خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
مزوون خوب مزوونی هست که از دور که مشاهده اش می کنیم یک حس خوب را برای ما که می خواهیم ،بهترین لباس را برای بهترین شب زندگیمان انتخاب کنیم تداعی کند،از در که وارد سالن مزون می شویم ،اولین چیزی که چشم همه را خواهد گرفت دکوراسیون آنجاست ،اینکه ایا طوری چیده شده و طوری نظم داده شده که بهترین لباس عمرمان را در خودش جای دهد،و بعد چشم هایمان را کمی آن طرف تر می چرخانیم و نوع رفتار کسی که سالن دار آنجاست و خوش آمدگویی می کند مد نظرمان قرار می گیرد،سلام و خوش آمد گوی گرم اولین تیری است که می تواند قلب ما را بعد از آن همه دوند گی دنبال مزونی خوب هدف قرار دهد .کمی پایمان را جلوتر قرار می دهیم تا رگال هایی که لباس عروس را در خودش جای داده مشاهده کنیم،تک تکشان را می بینیم اما بهترینشان را باید انتخاب کنیم ،کارمان کمی سخت می شود،و یک دفعه شروع به پرسیدن سوال هایی پی در پی از مسئولان آنجا می کنیم،طراحیشون کار کیه؟ پارچشون ترک یا فرانسه؟ و سوال های دیگر ،این یعنی کلافگی در انتخاب ،و اینجاست که باید کسی که سوال هایمان را پاسخ می دهد خسته نشود و  با حوصله جواب ابهامات ما را بدهد .بله این یعنی پیش به سوی جدب سلیقه های متفاوت .مزون داران خیابان فرشته از آن دسته مزون هایی هستند که در تمام این موارد دستی در کار دارند. در ادامه چند مورد از مزون های مطرح خیابان فرشته را معرفی می کنیم باما باشید:  



مزون والنتیا حجاب مزونی که مخصوص کسانی هست که تم حجاب را برای مراسم خودشان انتخاب کرده اند و با تمام افراد مشکل پسند و سخت گیر با تواضع و فروتنی بسیار زیاد همکاری می کنند و سعی دارد بهترین لباس را برای چنین افرادی عرضه کند ،والنتیا حجاب می تواند گزینه مناسبی برای  لباس مهمانان عروسی باشد چون لباس های مجلسی بسیار زیبایی را در خود جای داده و یک مجموعه بسیار دست یافتنی برای همه دعوت شدگان به وجود آورده.
 
مزوون سیترا بکایی مزونی با جدیدترین متد های ایرانی و خارجی و دارای  طرح ها و پارچه هایی با متریال ترک و ایتالیا و اسپانیا میباشد. در این مزون شخصی دوزی به سلیقه ی عروس خانم ها با توجه به طرح های به روز دنیا انجام می شود.
 
 
مزون الگانت یکی از مزون های مطرح و به نام در تهران می باشد که در خیابان فرشته می باشد طراحی و  دوخت انواع لباس های عروسی و مجلسی ،کت ودامن ،  کت وشلوار ،لباس نامزدی راانجام می دهد .واردکننده لباس  های برند ترکیه می باشد برند پوشانی که سبک های ترکیه را می پسندید مزون الگانت می تواند انتخاب خوبی باشد.  طراحی بسیار عالی با بهترین طراحان داخلی، خانه مدی که زیرکانه و با هنرمندی خاص طراحی می کند.
 
 
مزون ژینو  با ارائه بهترین برند ایتالیا برای کسانی که دوست دار همچین برندی هستنند مزون ژینو یکی از موفق های مزون در خیابان فرشته به حساب می آید. مزون ژینو یکی از بهترین مزون های تهران میباشد که در خیابان فرشته واقع شده است. پرسنل ماهر مزون ژینو هم چون مشاوران مد و لباس درکنار شما هستند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مزون آنجل یکی از مزون های خوب در تهران میباشد که درخیابان فرشته واقع شده است. ارائه دهنده ی انواع لباس مجلسی ،لباس عروس،لباس نامزدی وشب میباشد.دراین مزون فروش و عرضه انواع کیف و کفش و لباس زیر هم انجام می شود.  -مزون سارا یکی از مزون های پر مشتری در تهران میباشد که در خیابان فرشته فعال میباشد. انواع لباس 5 عروس و مجلسی راارائه می کند می توانید نمونه کارهای مزون را ازنزدیک ببینید.

مزون ژیلا در لیست مزون های با سابقه قرار دارد در این مزون انواع لباس های مجلسی و عروسی طبق  متریالهای اروپایی و آمریکایی عرضه میشود.پارچه های  این مجموعه از بهترین پارچه های دنیا میباشند.در این مزون می توانید بهترین لباس های به روز دنیا را تهیه کنید.





تاریخ درج: 1399/07/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون های عروس خیابان فرشته تهران از مجموع 0 امتیاز